Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bijtje

bijtje

27-09-2016 om 20:16

tips voor huisje duinen/strand in Nederland?

Binnenkort willen we een paar dagen weg. Een leuk huisje vlakbij het strand en de duinen. Vanwege de reisafstand liefst niet te ver naar het noorden of zuiden. Dus Zeeland en de waddeneilanden vallen in ieder geval af. Wie heeft een leuke tip?

vlinder72

vlinder72

27-09-2016 om 20:26

surf en beach

Wij waren een paar weken geleden in Katwijk bij Surf en Beach. Zij verhuren ook huisjes op het strand. Het strand in katwijk vind ik erg mooi. Leuke ligging vlakbij Leiden en je kan scheveningen zien liggen vanaf het strand. Katwijk zelf vind ik wel wat saai maar de huisjes op het strand zagen er heel erg leuk uit.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-09-2016 om 20:58

Strandhuisjes worden nu afgebroken.

Ik waarschuw maar even

bijtje

bijtje

27-09-2016 om 21:01

hoeft niet op strand te zijn!

Misschien niet duidelijk genoeg geweest: het hoeft niet een huisje OP het strand te zijn. Maar wel een huisje vlakbij zee/strand/duinen.

Die huisjes in Katwijk zijn er gaaf uit Vlinder!

Center Parcs Zandvoort?

http://www.bungalowspecials.nl/nl/noord-holland/zandvoort.html
Alweer een paar jaar geleden geweest maar ook gewoon vlakbij zee en strand en alle voorzieningen, tropisch zwemparadijs. Handig met kinderen.

Pooh bear

Pooh bear

27-09-2016 om 22:35

Kijkduin

Wij liepen pas op Kijkduin en daar stonden echt hele leuke huisjes op het strand.
Maar ik weet inderdaad niet tot wanneer ze er staan

Fietsen

Als je juist van fietsen houdt, zijn de bossen en duinen van Schoorl fijn. Er zijn daar ook veel vakantiehuisjes te huur; zoek Schoorl vakantiehuis, met gebruik fiets.
Schoorl en Bergen zijn leuke plaatsjes met gezellige restaurantjes. Wil je aan zee, dan heeft Bergen aan zee ook appartementjes te over.

Mikkie

Mikkie

28-09-2016 om 15:46

Duinrell?

In Wassenaar, in de duinen tussen Leiden en Den Haag. Mooie plek!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.