Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tips voor campervakantie (in april in België)

Hoi!

Ik ga over 1,5 week met mijn zoon van (dan precies) 7 maanden naar Belgie, met onze eigen camper. Ik ben een zeer ervaren camperaar, maar met een klein kindje (en zonder man!) is dat toch even wat anders. Daarbij gaan we nu ook in april, ipv juli/augustus, dus het weer is ook anders dan we gewend zijn (alhoewel ik natuurlijk hoop van niet...)

Dus... alle tips mbt vervoer, voeding, slapen, douchen, spelen, verzorgen etc etc zijn van harte welkom!

Gr. Pippa

margaretha

margaretha

03-04-2016 om 17:52

keep calm

Je bent een ervaren camper zeg je, dus veel zou geen probleem moeten zijn. Hoe je hem wil laten slapen in de camper weet ik niet, wij hadden in de caravan vroeger een soort bedrekje maar dan hoger. Douchen, samen in een hokje of wanneer hij slaapt snel snel. Vertrouwde voeding misschien toch maar meenemen ook al is er zat babyvoeding te koop in B. het kan toch zijn dat je precies dat wat je zoekt niet kan vinden. Vervoer, spelen en verzorgen zijn niet anders dan thuis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.