Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

tijden vlucht niet terug te vinden op ryanair die wel op vergelijkingssites te vinden zijn

Ik ben aan het kijken voor een vlucht naar Rome. Als ik op prijsvergelijking sites zoek dan heb ik veel keuze uit vertrek tijden op bv zaterdag en terugkomst dinsdag (meivakantie) Als ik dan wil kijken wat het bij Ryanair zelf zou kosten zou ik alleen maar om 7:00 uur 's ochtends kunnen vertrekken vanuit Brussel en om 9:30 uur terug van uit Rome.
Weet iemand hoe dit komt, doe ik iets fout??

Ik ben niet zo thuis in het boeken van vluchten. We zouden bv rond 10:00 heen willen en 18.30 terug, die mogelijkheid komt er dus wel. als ik op de site van Ryanair kijk bij de vertrokken vluchten van vandaag zie ik dus wel dat er een vlucht heen gegaan is rond die tijd.

ma van 3

FAQ

Volgens mij doe je niks fout, maar zijn er nu voor die datums alleen de vertrektijden die je noemt pas bekend. Er staat op de site wel dat het vluchtschema ongeveer 5 tot 6 maanden van tevoren bekend is, dus misschien komen er nog tijden bij?

Elke

Elke

10-10-2015 om 20:01

Vliegvelden

Kijk je wel naar dezelfde vliegvelden? Je kan van Brussel C naar Rome C (en dat is 7 uur heen, en 9.30 terug). En je kan van Brussel Z naar Rome F. En dan kan je bijvoorbeeld om 9.45 heen en 20.10 terug.

evenzo

evenzo

10-10-2015 om 21:00 Topicstarter

reactie

Allebei bedankt voor de reactie maar Elke heeft helemaal gelijk. Op het moment dat ik Bru.. invoerde kwam er Charleroi te staan en daar ging het dus fout. Ik had inderdaad Zaventum moeten hebben
Ik weet nu dat ik goed kan gaan vergelijken omdat er dus wel verschillende vertrekmogelijkheden zijn zowel vanuit Brussel als vanuit Roma!

Vakantieganger

Vakantieganger

11-10-2015 om 12:49

Bijnaam Charleroi, ken je die?

Brussel Zuid, is de alternatieve of tweede naam voor Charleroi.
Wij noemen het thuis Parijs Noord! Het is een behoorlijk eind onder Brussel, en met het OV lastig(er) bereikbaar. Ook iets om misschien mee rekening te houden.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-10-2015 om 13:59

Boeken

Ik zou nog even wachten met boeken, de prijzen worden de komende tijd alleen nog maar lager. Begin maart is een geschikt moment om te boeken.

bloemetje

bloemetje

11-10-2015 om 14:56

Meestal niet Tijgeroog

Over het algemeen worden de tickets alleen maar duurder Tijgeroog. Wil je in maart gaan boeken voor de meivakantie, dam betaal je echt de hoofdprijs. Chartervluchten kunnen anders zijn, maar die vliegen in die periode denk ik niet naar Rome.
Ik heb onlangs al tickets voor juli 2016 geboekt, en de tickets zijn inmiddels al duurder geworden. En gaan ook echt niet meer goedkoper worden. Andere bestemming trouwens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.