Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

madelief

madelief

25-12-2015 om 16:00

tienercampings

Voor de zomervakantie zijn we opzoek naar een camping die leuk is voor tieners. Liefst geen megacamping maar zo rond de 300 plekken. We hebben een eigen caravan. Voor zoonlief iets met water en tieners en voor dochterlief juist dingen te bekijken in omgeving. Land maakt niet zo veel uit. Maar ik wil wel graag wat zon. Echter Oostenrijk of zo kan ook. .
Wie heeft een leuke tip?
Oja niet in Ardeche, zijn we al te vaak geweest. ..
Groetjes madelief

Arawen

Arawen

26-12-2015 om 14:50

Oef, dat is breed..

Nou zoeken wij ook al een paar jaar tiener-vriendelijke campings. Voor 'iets met water' zou ik Ser Sirant in de Haute Alpes aanbevelen. Ligt aan een meer waar veel gesurfd wordt. Vlakbij Grenoble. Iets dieper de alpen in ligt camping Rioclar. Die hadden wij voor komende zomer op het oog.

Wil je richting Oostenrijk? Kijk dan eens naar camping Menina, net over de grens Oostenrijk-Slovenie. Natuurwater aanwezig, vlakbij de hoofdstad Ljubljana en bijzonder pubervriendelijk. Al meerdere OOLers zijn er al geweest.

tieners

Rioclar lijkt ons ook een leuke camping, maar toch dit jaar gekozen voor Glandasse in Die. Op mijn tienercampinglijstje staan ook nog. Le Pinede in Die, Le Pradal in Anduze, Solaire in Veynes en Castel Rose in Anduze.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.