Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

pooh bear

pooh bear

11-04-2014 om 10:38

straten in zutphen

Ik wil binnenkort met mijn moeder een weekendje weg. en wij zaten te denken om naar Zutphen of Maastricht te gaan met een ns aanbieding.
Onze voorkeur gaat uit naar Zutphen maar nu las ik ergens dat er in Zutphen voornamelijk kinderkopjes in de straten liggen.
Mijn moeder wil haar rollator meenemen en dat loopt heel lastig als er inderdaad overal kinderkopjes liggen.
Weet iemand hoe de straten in Zutphen er uit zien?

Rafelkap

Rafelkap

11-04-2014 om 10:44

pelikaan

Eerlijk gezegd is het alweer meer dan 10 jaar geleden, maar in Zutphen wonen neem ik aan ook bejaarden met rollators. Dus het zal wel loslopen, dat het heus wel begaanbaar is. Hopelijk een Zutphenaar hier op het forum die hier goede uitspraken over kan doen.

Leuke stad! Er was ook zo'n lekkere koffiewinkelDe pelikaan (in de pelikaanstraat, zie ik op internet)

Veel plezier.

pooh bear

pooh bear

12-04-2014 om 11:29

Iemand die in Zutphen woont?

Rafelkap bedankt. Er zullen inderdaad wel mensen met rollators wonen.
Maar mijn moeder wil toch graag weten hoe de straten er daar uitzien.

Is er hier nog iemand die vaak in Zutphen komt en het weet?

Ja, wel veel kinderkopjes

Ja, er liggen veel kinderkopjes. Met name op de pleinen, maar ook in veel straten daar omheen. Er zijn ook wel wat winkelstraten met klinkers. Als het echt een belemmering is, dan kun je het beter niet doen. Het is overigens wel een hele leuke stad, dus als het enigszins te doen is, lekker gaan!

marinade

marinade

12-04-2014 om 15:27

Wandeling maken met streetview

Maak een virtuele wandeling met streetview, samen met je moeder, dan krijg je wel een beeld van de rollatorgeschiktheid.
Leuke en mooie stad, ook wat aparte winkels (idd De Pelikaan).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.