Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

stad in drenthe

Wie weet er een leuke stad in Drenthe om te winkelen, maar ook een stadswandeling of zo te maken.
We gaan in de meivakantie met 2 pubers en 1 bijna puber een weekje naar Drenthe.
Zit te denken aan Coevorden-Emmen-Hoogeveen.

Wie is er bekend en heeft een leuke tips?

Marie

Marie

23-03-2014 om 10:24

Dierenpark Emmen

Staat een bezoek aan Dierenpark Emmen ook op het programma? Dat is voor iedereen leuk natuurlijk:
http://www.dierenparkemmen.nl/

evenzo

evenzo

23-03-2014 om 12:56 Topicstarter

kortingskaarten voor dierenpark Emmen hebben we al

kortingskaarten voor dierenpark Emmen hebben we al, het gaat nu echt om een gezellige stad, andere leuke activiteiten heb ik al genoeg gevonden.

Sindbads vrouw

Sindbads vrouw

23-03-2014 om 14:26

Emmen

ik zou dan toch voor emmen gaan om een dagje te winkelen. Hoogeveen vind ik niet zo leuk (ook kleiner volgens mij) Idem dito met Coevorden.

Als je dan naar emmen gaat, kijk of je op een vrijdagmorgen er kunt zijn. Dan is er altijd een markt, en die was altijd groot.

Annie

Annie

31-03-2014 om 20:56

Tja

Tja, het zou geen van drieën aansprekende steden. Is Groningen een optie? Ook niet je van het, maar het heeft meer dan Emmen - Coevorden - Hoogeveen bij elkaar. Zwolle vind ik trouwens wel een leuke stad, is dat een optie?

Groningen natuurlijk

En Zwolle een goede tweede. Beide niet in Drenthe. Persoonlijk vind ik dat Drenthe geen echt leuke steden heeft.
Assen is wel aardig om te winkelen. Maar dat kan eigenlijk in elk stadje wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.