Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantievierder

Vakantievierder

21-05-2014 om 11:14

Stacaravan huren in Belgie of Duitsland met goede WIFI

Wie heeft een leuke tip voor mij? Omdat wij een eigen bedrijf hebben is het voor mij belangrijk goed internet te hebben omdat ik bij moet kunnen springen. Dat was de reden waarom we nooit nederland uitgingen. Maar met goede WIFI op een camping in buitenland moet het ook kunnen vertelde iemand mij. Wij zoeken dan een camping met stacaravans in Belgie of Duitsland (zwarte woud of zo).2 pubermeiden mee van 12 en 14. Moet dus ook voor hen leuk zijn maar zijn geen discotypes of zo. racefietsen moeten mee maar volgens mij is daar overal wel lekker te fietsen.
Wie heeft er een leuke tip voor mij??

neteret mut

neteret mut

21-05-2014 om 11:41

geweest op camping

in Virton, Belgie. Op de grens met Frankrijk. Wij waren met eigen caravan en stonden ver van het entreegebouw af, dus ook ver van de "zender". De stacaravans stonden veel dichterbij en zullen veel beter ontvangst hebben ( ben een keer dichterbij gaan zitten en toen was het idd wel goed). Op verzoek van de kinderen (puberleeftijd) zijn we er 2x naar toe geweest.

Ilva

Ilva

21-05-2014 om 15:23

Mijn ervaring

Mijn ervaring is dat er altijd wel problemen zijn met de wifi op campings. Ik denk dat je moet zoeken naar een camping waar je echt dicht bij de zender kunnen zitten. En ik zou er speciaal naar vragen. Want vaak is het: ja, we hebben wel wifi maar die werkt niet altijd goed, misschien volgend jaar. Maar goed, we zijn nu een jaar verder dus wie weet, maar ik zou er wel speciaal naar vragen.

vlinder72

vlinder72

21-05-2014 om 16:05

Wifi

Ik heb alleen in de Dordogne echt goede wifi gehad maar verder is het nogal wisselvallig en vaak erg duur. Je kan wel je mail checken maar echt werken is lastig. Mijn man heeft een laptop mee en een token. Hoe het werkt weet ik niet maar op die manier kan hij altijd op internet (betaald)

Vakantievierder

Vakantievierder

21-05-2014 om 19:32

Token?

Vlinder, bedoel je dan een dongel om mee op internet te gaan?

vlinder72

vlinder72

21-05-2014 om 22:05

Dongel

Ja, een dongel. Dat komt mij bekend voor. Ik zou in ieder geval niet de gok nemen met wifi op de camping als contact echt belangrijk is. Wij zien het als mooi meegenomen. Maar werkt het niet of alleen tussen 08.00-09.00 uur of alleen als je op een speciaal bankje bij de receptie ziet dan is dat ook goed. Wifi is wel heel handig om de krant te downloaden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.