Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Celine

Celine

13-05-2014 om 19:49

Spoedje: Tripadvisor app downloaden?

Ik heb gehoord dat je op je telefoon een gratis app van Tripadvisor over diverse steden (1 app per stad) kunt downloaden.

Ik heb iets gevonden met mijn telefoon (een zgn. city guide), via Google Play (?). Ergens zag ik staan dat hij gratis is. Maar als ik hem wil "installeren" moet ik inloggen (?) om het "te kopen" (klinkt niet als gratis).

Wie weet hoe het zit?

Moet ik toch inloggen en krijg ik hem dan gratis?
En hoe inloggen? Er komt iets waarbij ik niet eens weet wat ik daar in moet vullen (heb denk ik niet zo'n account bij google, in elk geval niet dat ik weet...)?

Wie kan mij helpen?

Inloggen

Is vaak nodig om toestemming te geven dat een app op je telefoon wordt geïnstalleerd. Betalen gebeurt sowieso pas als je je creditcard aan je account gekoppeld hebt.

Celine

Celine

13-05-2014 om 19:58

en inloggegevens google?

Dank je wel. Dus ik kan inloggen zonder gevaar (klinkt logisch).

Maar volgens mij heb ik geen google account (ik moet e-mailadres en wachtwoord invullen). Wat doe ik daarmee? Moet ik dan een speciaal account aanmaken?

Jasmijn

Jasmijn

13-05-2014 om 20:20

net gedaan

Nou ik heb net even gekeken (heb een samsung) en heb net via de playstore de NewYork CityGuide gedownload (logo van tripadvisor en dan NYC erboven) je hebt 'm ook van allerlei andere grote steden. Hij doet het gewoon hier, eerst moet ik op downloaden klikken en daarna op installeren. ( moest tussendoor wel een app-machtiging accepteren, maar daar staat niets over kopen bij)

inlog google

Geen idee, ik heb een iPhone met Apple account. Maar als het de Google store is lijkt me dat je daar een account moet hebben.

vat

vat

14-05-2014 om 08:42

google

Dat account heb je waarschijnlijk wel aangemaakt toen je de gsm net had. Gebruik je gmail, daar staat het denk ik nog wel in?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.