Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

RelaxX

RelaxX

16-02-2014 om 22:14

Rustige natuurcamping met mooi zwembad of meer in warm land

Voor de zomervakantie zoek ik een kindvriendelijke camping met veel natuur. Geen drukke camping met heel veel animatie. Iets van animantie voor de kinderen mag er wel zijn maar niet te veel. Kleine camping met veel kinderen. Een mooi zwembad en of meer. Mooi uitzicht is ook leuk. Het liefst een sta caravan die je kan huren of een chalet. Vraag ik het onmogelijke? Oja ook een veilige camping voor de kinderen. Waar maakt niet zoveel uit maar niet te ver en warm weer. Frankrijk, Oostenrijk of??? De kinderen zijn 7, 9 en 11.

Chateau de montrouant

In de Bourgogne,

Zijn wij jaren een weekje geweest toen de kinderen kleiner waren. Ik vond het er heerlijk. Google maar eens...

Ingrid

Charis

Charis

17-02-2014 om 11:39

Greencamp

Kijk eens naar de campings op de site van Greencamp. Hier staan over het algemeen het type campings vermeld dat jij zoekt.

ik ben ook op zoek

Zelf ben ik al 2x op camping Peyrugue in Daglan geweest. De 1e keer in een stacaravan en de 2e keer in een chalet. Het was echt een heerlijke plek. Ik zoek nu iets soortgelijks, maar op een andere plek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.