Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vogel

Vogel

05-10-2016 om 18:24

Parkeren Zaventem

Iemand ervaring met parkeren op Brussel Zaventem? Ik,overwoog de trein, maar dan zijn we met zijn vieren meer dan €200 kwijt. Zo duur zal parkeren (we zijn zes dagen weg) toch niet zijn lijkt me.
Kun je bij de luchthaven zelf parkeren of kom je een eind verder te staan en moet je dan met een bus? Wie?

margaretha

margaretha

05-10-2016 om 20:30

hangt van je parking af

Ik heb geen ervaring met lang parkeren daarvoor wonen we er te dichtbij. Voor halen en brengen is het op loopafstand (enkele minuten max.) en ik dacht er ook 1 parking voor lang parkeren daar is en dat er een aantal andere vlakbij zijn met een gratis shuttle bus. Kijk eens op de site van brussels airlines (ofzo iets, ben te lui om het precies op te zoeken)

Annelies B.

Annelies B.

13-10-2016 om 09:42

6 dagen = € 54

We gaan komende zondag via Zaventem naar Spanje. Parkeren bij Discount Parking Brucargo (Interparking.be). En dan met shuttle naar vliegveld.
Kosten € 54

Mikkie

Mikkie

13-10-2016 om 13:20

Als je een vroege vlucht hebt is de Van der Valk park, sleep & fly regeling een goede. Je betaalt 1 nacht voor een kamer en mag 'm dan 2 weken in hun ondergrondse parkeergarage laten staan. Ibis heeft ook zo'n deal.

Shuttle naar de airport.

Wij betaalden destijds 79€ voor ruim 2 weken parkeren en incl hotelovernachting.

Annelies B.

Annelies B.

15-10-2016 om 08:20

Hotel

Mikkie, dat is inderdaad een optie als je 2 weken of langer gaat. Heb dit wel bekeken, maar bij een korte vakantie als de onze waren we duurder uit. We vertrekken nu 's middags, dus tijd genoeg om in de ochtend te reizen.
Onze volgende vakantie (meivakantie 2017) wordt vliegen om 7 uur 's morgens. Dan gaan we zeker overnachten bij vliegveld in de buurt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.