Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mina

Mina

19-01-2014 om 17:35

Parkeren Eindhoven airport

Volgende week zondagmorgen vliegen we naar Milaan en komen dinsdagmiddag terug. We gaan met de auto. Waar kunnen we het best parkeren? Iemand een goede tip.We willen overnachten in de Tulip Inn (vanwege het vroege vertrek).Verder alle tips welkom. We gaan voor het eerst van Eindhoven.

Inclusief parkeren ?

De meeste hotels dichtbij een vliegveld hebben wel een deal waarbij je de auto bij het hotel kan laten staan en met een shuttle bus weggebracht/ opgehaald wordt, heb je daar al naar geinformeerd ?

vlinder72

vlinder72

22-01-2014 om 12:10

Bij de luchthaven zelf

Als je van te voren reserveert is het helemaal niet duur. Volgens mij betaal je voor de goedkoopste parkeergarage bij eindhoven zo rond de 4 euro per dag. Moet je wel even lopen. Dichterbij kan ook natuurlijk maar is wel weer duurder. Ik heb een hekel aan shuttle busjes. Ook op schiphol parkeren wij gewoon op schiphol. Voor mij geen gedoe met parkeren in weilanden en wachten op busjes. Je moet alleen wel reserveren. Als je niet reserveert is parkeren veel duurder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.