Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Parijs

Ik zou heel erg graag met hemelvaart naar Parijs gaan met de kinderen. Een appartement heb ik al gevonden, mooi in het elfde district. Maar nu de reis. Ik wil graag met de auto gaan, maar kom je met de auto Parijs wel in?

Tsjor

Beertje37

Beertje37

26-04-2014 om 21:37

Wij doen het wel

Wij gaan ook met hemelvaart! We logeren altijd bij place de clichy in het centrum van Parijs. Ik vind de trein zo duur, dat ik ondanks het drukke verkeer toch maar weer voor de auto gekozen heb. Je moet een deukje erbij niet erg vinden. Vorige keer hadden we geluk. Toen alleen een kleine aanvaring van een pizza koerier tegen onze spiegel gehad.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-04-2014 om 00:34

Ja hoor

Alleen parkeren is een crime. Wij zaten ook bij Clichy en konden via het hotel een parkeerplaats op het binnenterrein huren. Koste ook nog goudgeld, maar is in ieder geval zonder lakschade verlopen.

Wij hebben het hotel er speciaal op uitgezocht.

parkeerplaats

Je hebt het appartement al geboekt en ik neem aan zonder parkeerplaats. Het is idd handiger om hier bij het boeken al op te letten. Anders wordt het of een duur grapje of je moet hem ergens buiten de stad zonder toezicht parkeren.

Wij hebben afgelopen voorjaarsvakantie ook een appartement bij air bnb gevonden, maar daarbij wel gelet of er een parkeerplaats bij zat. Wij zaten buiten Parijs, want combineerden het met Disney en hadden daar vlakbij een appartement. De stad in gingen we met de auto, want 4x een dagkaart voor zones 1-6 was ook erg duur. Parkeren in Parijs viel ons mee qua prijs, zo betaalden we vlakbij de Eiffeltoren maar € 3 per uur. Dat is goedkoper dan bij ons in de stad.

Jasmijn

Jasmijn

27-04-2014 om 15:35

even zoeken op internet

Wij hadden een heel mooi appartement vlak bij Gare du Nord, maar met de auto gaan was toch goedkoper dan met de trein (en prima te doen met tomtom parijs in) Onder ons appartement was een parkeergarage, maar die was heel duur. Op internet vonden we een andere garage (50 meter verderop) en die was heel veel goedkoper. Daar de hele week de auto gestald en verder in Parijs alles met de metro gedaan. (oh en verder niks geen deukjes of schade aan de auto)

tsjor

tsjor

28-04-2014 om 21:08 Topicstarter

Zoiets gaat het worden

Wat Jasmijn voorstelt. Ik had eerst een appartement mét parkeerplaats, maar dat was al volgeboekt. Bij dit appartement is wel een parkeerplaats in de buurt aangegeven, maar ik kan de tarieven daarvan niet vinden. Ik heb wel inmiddels gezien dat er betaalbare alternatieven zijn, iets verderop. Dus ik denk dat het zoiets wordt. Nu nog rijden in Parijs. Wish me luck.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.