Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mari39

mari39

25-05-2014 om 16:53

overnachtingshotel

Ik zoek een overnachtingshotel in de buurt van clermont ferrand, richting languedoc. We komen aanrijden via de a71. Er zijn er heel veel, maar niet altijd met ontbijt. Iemand suggesties?

Juno

Juno

25-05-2014 om 17:09

Niet te moeilijk doen

En zelf of ontbijt meenemen of zonder ontbijt weg en een pitstop bij de bakker.

Katniss

Katniss

25-05-2014 om 17:13

Booking.com

Heb je al gekeken op Booking.com? Zo vind ik altijd mijn overnachtingshotels. Voor het boeken de recensies lezen plus die op Zoover.

Annet

Annet

25-05-2014 om 17:18

Juist geen ontbijt

Wij nemen nooit ontbijt erbij. Wel wat koekjes en drinken voor direct na het opstaan. Daarna gaan we langs de Mc Donald voor een ontbijtje. Feest voor de kinderen en goedkoper dan het ontbijt in een hotel.
Of langs een Carrefour (als die direct in de buurt is) en dan ontbijten we daar.

Katniss

Katniss

25-05-2014 om 17:30

Wij wel hoor

Het liefst kies ik een kindvriendelijk middenklasse hotel met een lekker ontbijt. De kinderen vinden het ook geweldig om allerlei dingen uit het ontbijtbuffet te kiezen. We zijn ook wel eens bij een Etap-hotel geweest en dat is me reuze meegevallen. Ook het ontbijt was best lekker, maar wel typisch Frans (met brioches, jam en zoete croissants).
Clermond Ferrand is toch dezelfde richting als Limoges? Daar hebben wij toen in de buurt in het Etap-hotel gezeten. Aan de overkant was een McD, dus daar hebben we 's avonds gegeten (diner heb je niet in een Etap).

mari39

mari39

25-05-2014 om 21:06

ontbijt

Wil ik wel hoor. De kinderen vinden het leuk, en ik heb het nodig. Zonder ga ik direct van de graat.
maar jullie hebben gelijk, niet zo moeilijk doen. Net dus maar geboekt, bij een ibis/etap. Onze vakantie kan beginnen!

Tijgeroog

Tijgeroog

25-05-2014 om 22:31

Voor de volgende keer

Wij vinden het eigenlijk het leukste om naar een hotel te gaan dat niet bij een keten hoor. Dus het dorpshotel van dat plaatsje in de buurt van de snelweg. Vaak heel gastvrije mensen en je komt ngo eens ergens, in plaats van het zoveelste standaard etap hotel. Ook handig omdat je dan een hotel hebt op de plek waar je besluit dat je niet meer verder wilt rijden. En het zoeken valt meestal erg mee, zeker met een navigatiesysteem waarmee je hotels kunt zoeken.

Dalarna

Dalarna

26-05-2014 om 09:58

ontbijt ot

Ik zat vorige maand een hotelletje te zoeken (is uiteindelijk een B&B geworden maar dat staat er los van) en ik las de reacties in zoover over het ontbijt:

Iemand was laaiend enthousiast dat er zo vroeg een ontbijt geregeld kon worden want hij wilde om 4 uur op en voor 5 uur weg.

Vervolgens lees je een andere reactie over het ontbijt: slecht! Het ontbijt werd in een plastic bak al om 23 uur voor de kamerdeur gezet!

Zooo grappig want die eerste sliep natuurlijk toen allang

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.