Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Emma

Emma

17-09-2015 om 21:19

Oud en nieuw met puber

Ik ben op zoek naar een gelegenheid waar ik met mijn dochter van, dan inmiddels 15 jaar, gezellig oud en nieuw kan vieren. Iets waar we allebei wat aanspraak hebben en waar we kunnen overnachten. Ik denk aan een familiepension of iets dergelijks. Liefst in Nederland. Ardennen kan ook, maar niet verder. 's Zomers vinden we altijd wel iets met veel ouders met pubers op campings en altijd buiten, maar in de kerstvakantie....en je moet er op tijd bij zijn.
Heeft iemand een tip?
Bedankt!

Jamie

Jamie

18-09-2015 om 08:17

tjonge

Ik wens je succes! Ik denk dat dat heel lastig is om te vinden omdat de meeste pubers nu eenmaal bij leeftijdsgenoten zijn die ze kennen óf al met familie bij bekenden is.

Hortensia

Hortensia

18-09-2015 om 09:18

Stayokay

Ik heb een paar jaar geleden met een bijna-puber een leuk oud en nieuw beleefd in een Stayokay. Daar waren ook pubers die zich uitstekend met elkaar vermaakten!

mari39

mari39

18-09-2015 om 11:12

stad okay

Hebben wij ook een paar keer gedaan. Wel met familie met neefjes en nichtjes. Ik vond het erg leuk, culinair nivo wat niet super, maar wel relaxed. Ik weet niet of ik alleen met een kind zou gaan, voor zover ik kon inschatten waren het vooral groepen en dat lijkt me moeilijker aansluiting vinden. Maar misschien kan je samen met iemand met ook puber?

mari39

mari39

18-09-2015 om 11:12

stad okay

Moet natuurlijk stay okay zijn.

roompot

Volgens mij heeft Roompot zoiets met een feest?
De efteling met overnachting?
Op ouderalleen.nl is er ook een topic over, wie weet zit er daar wat bij?

Noet

Noet

18-09-2015 om 14:56

ouder alleen

organiseert altijd en oud en nieuw feest dacht ik.

www.ouderalleen.nl leuke club

Emma

Emma

19-09-2015 om 08:36

Dank

Dank voor jullie reacties en tips.
En tsja, Jaimie, ik vraag het natuurlijk niet omdat ons beider vrienden en familie altijd allemaal gezellig aanwezig zijn met oud en nieuw..

Amare

Amare

19-09-2015 om 09:12

estivant

organiseert wel iets met kerst, maar niet met oud en nieuw. Of je moet er meteen een wintersportvakantie aan vast willen plakken

MK

MK

19-09-2015 om 12:27

idd Jamie

Wat is dat nou voor antwoord? De vraag wordt niet zonder reden gesteld lijkt me.

Jamie

Jamie

19-09-2015 om 18:54

dan begrijpen jullie het verkeerd

Zo bedoelde ik het niet, jullie lezen het negatief. Ik denk gewoon dat er erg weinig vraag naar is en dat ook in een stayokay er groepen kunnen zijn waar je geen aansluiting bij kan vinden. Dat iemand het daar een keer leuk had wil niet zeggen dat het er dit jaar leuk wordt.

Jamie

Jamie

19-09-2015 om 18:54

voor de duidelijkheid

Ik wenste je dus oprecht veel succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.