Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bieb63

bieb63

08-06-2016 om 21:27

Op zoek naar leuke vakantie accomodatie in NL voor 2 meiden

Dochter en vriendin (17) willen in de zomervakantie (liefst 2e helft juli) een weekje op vakantie. Ze zijn lekker vlot..... want veel is natuurlijk al volgeboekt....
Maar goed, ik help zoeken (en heb jullie hulp nodig, ideeen?).
"Eisen":
- Ze willen niet kamperen (gewone tent), maar wel evt. ingerichte tent of stacaravan.
- Liefst Texel (De Koog), maar heb al gezien dat daar de ingerichte jongerententen vol zitten. Dus evt. uitwijken naar iets anders:
- Terschelling zijn volgens mij alleen gewone of eigen tenten?
- Andere (kust) plaatsen in NL in een beetje jongeren gebeuren?

Wie heeft ideeen? Willen ze wel 2 meiden van 17 (overigens aardig brave meiden...) in een huisje/chalet/hotelletje?

Wie heeft ervaring met zoiets in NL.
Tips heel erg welkom!!

Marie

Marie

09-06-2016 om 07:06

Primakamp Terschelling

Op Terschelling kun je via Primakamp een ingerichte tent huren op een camping naar keuze:

http://primakamp.nl/

misschien

is Renesse iets? Wel in Zeeland maar er komen veel jongeren. Er zijn ook jongerencampings al weet ik natuurlijk niet of er daar nog plek is.

bieb63

bieb63

09-06-2016 om 16:41

Thanks Marie

Dat is zeker een optie! Ik stuur de link naar haar door.

Als daar geen plek is, moet ze inderdaad ook meer eens kijken bij Renesse.

Machteld

Machteld

11-06-2016 om 15:49

kant en klare tent

Op de site van greencamp staan vlgs mij ook nederlandse locaties. De plekken zijn altijd heel goed uitgezocht de tenten ruim en comfortabel.
Ik weet niet of het echt feestbeesten zijn? Wij vonden een leuk huis op natuurhuisjes.nl

Machteld

Machteld

11-06-2016 om 15:52

of misschien

Een stay okay hostel al dan niet in combinatie met tienertoer?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.