Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Linda

Linda

04-02-2014 om 09:53

Op zoek naar leuke camping 16 en 14 jarige! Land maakt niet uit!

Hoi,ik ben op zoek naar een camping waar vooral onze oudste 2 het leuk zullen hebben. Ze zijn dan 14 en 16. Land maakt niet uit, geen NL btw, mag stuk rijden zijn, we denken zelf aan Kroatië, Zuid-Frankrijk. Altijd op kleine rustige campings gestaan, nu dus op zoek naar het tegenovergestelde! Waterparken enz!
Bedankt alvast!

armo

armo

04-02-2014 om 10:23

geweldig waterpark

http://www.campinglepommier.com/nl/

Ik ken wat mensen die hier altijd heen gaan en er over roepen.

Maar: wat mijn pubers leuk vinden zijn niet eens de grote waterparken maar de parken met een groot meer waar veel aan watersport wordt gedaan. Vooral waterski aan zo'n baan is erg in trek. Maar wij blijven voor jou te dichtbij (max noord Frankrijk). Zwemparken die we soms uitzochten werden niet eens bezocht.

Ilva

Ilva

04-02-2014 om 10:54

Gardameer

Als je in het zuiden van het Gardameer gaat staan, in de buurt van Lazise dan heb je grote campings met zwembaden en glijbanen en je hebt er ook een waterpretpark (Canevaworld)en het grootste pretpark van Italië (Gardaland). Ik vind het zelf helemaal niets, maar ik kan me voorstellen dat die meiden het geweldig vinden.

Er is trouwens heel veel te doen rond het meer. Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar het noorden van het meer, maar daar zijn niet van die megacampings.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.