Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

IrisV

IrisV

30-06-2016 om 22:51

Nijmegen

Man en ik gaan een weekje zonder kinderen naar Nijmegen. Wij staan op een camping in Doornenburg en ik zoek nog leuke dingen om te doen in de omgeving.

Op het lijstje staat tot nu toe
Kijken naar de opening van de Vierdaagse en uiteraard de intocht.
Een bezoek aan het Vierdaagse Museum
Naar de lopers en de festiviteiten kijken in een van de dorpen waar ze door komen. Alleen weet ik niet meer welk dorp nou het mooiste/leukste was. Als je zelf loopt, lijkt alles op elkaar

Wat we nog graag doen is naar de sauna dus daar zoeken we nog een aanrader voor en we nemen de hond mee en zoeken een gebied waar ze lekker los kan. Liefst iets waar we een fiks aantal kilometers kunnen lopen.

Iemand nog andere suggesties? Een mooi museum, een fijn terras, een mooi dorp/stad? We vinden eigenlijk alles wel leuk

Theetuin

De Millinger Theetuin in Millingen aan de Rijn. Als ik mij niet vergis kan je daar alleen te voet of per fiets komen.

En museum; het Valkhof in hartje Nijmegen.

Het leukst tijdens de doortochten zijn Groesbeek en Cuijk maar vanuit Doornenburg moeilijk te bereiken, je kan beter kiezen voor Bemmel.

De kaai

T allerleukste tijdens de vierdaagse zijn de vierdaagse feesten en dan op de Kaai. Excentrieke verzameling food-stalletjes met internationaal eten. De rest vd feesten zijn meer voor tieners geschikt vind ik.

@Emma

@Emma

01-07-2016 om 21:48

ooijpolder

Fietsen door de Ooijpolder met een fiets die je zo kan huren op het station. Hapje eten bij Oortjeshekken en dan weer verder. Prachtig! En héél dichtbij de stad

De afrika museum etc

In de link leuke ideeën:

http://www.nijmegenonline.nl/activiteiten-nijmegen.php

Spoorfietsen is ook een leuke activiteit

Misschien kan je in de buurt kanoën?

IrisV

IrisV

05-07-2016 om 23:05

Reacties

Wat een hoop reacties. Dank. Dat wordt nog moeilijk kiezen We gaan eens brainstormen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.