Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Naar Londen met het gezin:betaaldbare overnachting gezocht!

Hoi, wij willen met het gezin een paar dagen naar Londen. Nou ben ik op zoek naar een plek waar we kunnen overnachten. Een hotel is vrij kostbaar, we zijn met 5. Een jeugdherberg zou bv leuk zijn, maar ik kom er niet uit. Graag hoor ik van jullie tips waar we als gezin van 5 betaalbaar kunnen overnachten.

vlinder72

vlinder72

10-09-2014 om 13:54

kostbaar

Ik weet natuurlijk niet wat jullie kostbaar vinden maar wij hebben met een gezin van zes overnacht in het Mermaid Suite hotel. Eenvoudig hotel met eenvoudig ontbijt maar wij konden met zijn zessen op een kamer en de locatie is perfect. Wij hebben door de locatie veel lopend kunnen doen ipv continu de metro of bus te moeten nemen.

Wij hebben geboekt via Booking.com.

bibi63

bibi63

10-09-2014 om 14:06

Bed and Breakfast?

Bijv.: www.charlotteguesthouse.co.uk

Bibi

AIRBNB

Airbnb natuurlijk! Kies per wijk je wil, wat je max wil betalen, hoeveel kamers, wifi etc. Ideaal!

mari39

mari39

10-09-2014 om 19:13

premier inn

Heeft een aantal vestigingen in london, wij zaten bij de tower bridge en tower metro station. Wij hadden een familiekamer, ik weet alleen niet of het 6 persoons kan.
Was wel heeeeeeeel leuk in london!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.