Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

ikke

ikke

04-06-2014 om 15:02

minicamping / huurtent Ardennen

hallo;
wie weet het volgende: een zeer eenvoudige camping, waar je wel een tent kunt huren (of een 'glamping') en eventueel daar vlakbij een iets grotere camping met iets meer voorzieningen (maar geeeeeen animatie of disco's) in Ardennen?
wij willen eigenlijk met 2 gezinnen: een houdt van tent huren, wij van iets meer luxe...

Dalarna

Dalarna

05-06-2014 om 08:41

lol

Ik snap jullie angst niet voor de animaties... daar heb je toch helemaal niets mee te maken als je daar niet bij wil zijn? Mijn zonen gaan al jaren echt niet naar de animatie maar een voetbaltoernooitje of een ander spel als het uitkomt is toch nooit weg?

Verder: als de camping groot genoeg is heb je ook geen last van de disco maar goed die kun je nog wel ontlopen door geen campings te zoeken die voor pubers geschikt zijn.

Puck

Puck

05-06-2014 om 08:48

Dalarna

Dalarna, volgens mij gaat het niet zo zeer om de animatie zelf, maar om het type mensen dat op een camping staat. Mijn ervaring is dat op een camping met veel animatie toch een ander type mensen staat dan op een camping in de natuur zonder enige vorm van vertier. Hetzelfde geldt voor een grote luxe camping en een basic natuurcamping/minicamping. Dat trekt gewoon een andere doelgroep aan. Als jij je bij de ene soort wel en de andere soort niet zo thuis voelt kan ik me juist heel goed voorstellen dat je kiest voor een camping met juist wel of geen animatie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.