Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mini/boerencamping gezocht in Creuse/Corrèze

Dat ik als Francaise het hier moet vragen ik zoek een minicamping of camping bij de boer in de omgeving van de Auvergne (niet direct Auvergne maar iets westelijker dus).
Ik kan op het net zoeken maar iemand met ervaring leest misschien hier.
Ik wil weinig mede-campeerders (max. 20 plekken), fatsoenlijk sanitair en de mogelijkheid om filkie te stoken. Liefst boomrijke omgeving!
Weet een van jullie iets?
Bedankt
Sini

Brigit

Brigit

10-01-2016 om 08:42

Ander forum

Hoi Sini, als je dit vraagt op camping-frankrijk.nl dan krijg je zeker suggesties hiervoor. Je kunt daar ook zelf een zoekfunctie gebruiken maar er zijn ook veel mensen die allerlei soorten campings in allerlei delen van Frankrijk uit eigen ervaring kennen.

Juno

Juno

10-01-2016 om 10:15

Misschien

http://lachaize.nl/wp/
Ik weet niet of het op precies de goede plek ligt.

Sinilind

Sinilind

12-01-2016 om 13:15 Topicstarter

Bedankt

Juno heel erg leuk! Iets oostelijker maar toch het overwegen waard!
Brigit ik ga zo kijken op die site
SIni

Puck

Puck

12-01-2016 om 23:13

Sini

Ik ben lid van de SVR, stichting vrije recreatie. Die hebben een grote database met veel adressen van kleinschalige campings. Als je wilt kan ik wel voor je zoeken, stuur me maar ff een pb via facebook.

Brigit

Brigit

16-01-2016 om 14:51

Sini

Heb je al wat gevonden? Anders is camping la semnadisse misschien iets, google even. Wel iets meer dan 20 plekken maar heel ruim.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.