Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Renske

Renske

28-03-2014 om 15:41

Midweek in meivakantie

Ben al een poosje op zoek naar een (niet al te dure) midweek in Nederland. Liefst op een bungalowpark met zwembad. Voorkeur waddeneiland of aan de kust. Er staat genoeg op internet, maar allemaal zo duur...
Wie heeft de tip voor me?

Geduld

Nog even geduld hebben. Als je weinig wilt betalen moet je wachten tot 2 weken van tevoren, dan zijn de prijzen laag en het aanbod nog steeds enorm. Alleen als je een bepaald soort huisje of faciliteiten wenst is het verstandiger om eerder te boeken (maar dan betaal je ook meer)

Juline

Juline

30-03-2014 om 22:32

Tip gehoord

Ik heb laatst de tip gehoord dat iemand via de duitse site van Centerparcs, boekte voor de voorjaarsvakantie. Als het in Duitsland geen vakantieperiode is, betaal je via die site minder dan via de Nederlandse site.
Ik weet niet of Duitsers ook meivakantie hebben, maar je kan het altijd proberen!

Juline

lennest

lennest

07-04-2014 om 11:59

Pelikaan Texel

Het is een hotel met een appartementencomplex erbij. 295 euro voor 6 personen van 18-4 tot 5-5 met korting voor jonge gezinnen of 55+., week daarna 270 euro, geldt voor weekend of midweek. Komt wel bedlinnen pp 8 euro en 45 euro schoonmaakkosten bij. Vertier moet je buitenshuis zoeken, maar dat vind ik voor Texel nooit een probleem. Paar kilometer verderop zit een Roompotpark met groot zwembad voor het geval dat het weer slecht is.

Paal

Paal

07-04-2014 om 16:47

Duitsland

De Duitsers hebben geen mei vakantie. Het is nl niet hun bevrijdingsdag of Koningsdag.
Via Duitsland kan je zo ook goedkoper naar andere landen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.