Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vic

Vic

21-08-2013 om 21:05

Met de auto in londen

Wij zijn vandaag een dagje naar Londen geweest. Mijn bedoeling was om erheen te rijden en dan een bord P&R te volgen. Die kwam niet, wel heel veel borden met veel tekst die ik door de drukte niet helemaal kon lezen. En toen reden we dus ineens op de Tower Bridge!
Ik heb nergens een tolpoortje gezien dus maak me nu een beetje zorgen of ik een boete thuis gestuurd krijg. Of misschien wordt ik bij de boot aangehouden?
Wie weet hoe het werkt? Moet ik alsnog betalen omdat ik in de stad heb gereden?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

21-08-2013 om 22:24

Geen idee

Maar wat ongelooflijk stoer!

Tesah

Tesah

21-08-2013 om 22:26

Even bellen?

ik lees hier dat je tot morgenavond nog kunt betalen via de website of via een telefoonnummer.

https://custserv.tfl.gov.uk/icss_csip/GetDetailInformation.do?entityNum=00000000000000000000000000000000000000000000003563&kbname=SDB&newTabtext=Congestion%20Charging

Er zijn idd geen poortjes, er staat wel als je het gebied binnen komt een grote C op de weg. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je al goed genoeg moest opletten op het verkeer om dat te zien...

Succes!

Tesah

Vic

Vic

21-08-2013 om 23:17

Hmmm

Bedankt voor de link. Ik krijg alleen steeds de melding dat mijn kenteken niet bestaat, dus ik ga morgen wel even bellen.
Wat zou er gebeuren als ik niets doe?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Biene M.

Biene M.

22-08-2013 om 06:43

Met je eigen auto?

Dan heb je kans om de dans te ontspringen, dus dan zou ik het afwachten. Wij zijn met een huurauto eens per ongeluk in dat gebied gekomen en kregen toen een boete van € 75,- thuisgestuurd.

Judith H

Judith H

22-08-2013 om 08:40

Dan lees ik mee...

Wij hebben geprobeerd een parkeerboete te betalen via zo'n zelfde online constructie (ander deel van Engeland). Ons kenteken pakte hij ook niet. We waren inmiddels al thuis en hebben niets meer gedaan...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.