Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

nina b.

nina b.

01-03-2015 om 12:30

meivakantie en zwembad

We denken erover met de vakantie een weekje weg te gaan: griekenland? canarische eilanden? gewoon even lekker warm zonnetje.
Nu is volgens mijn vriend het zwembadwater daar nog te koud om echt lekker in te zwemmen. Meestal zijn zwembaden daar inderdaad nog niet verwarmd, en ik kan me een vakantie lang geleden in Egypte herrinneren: zwembad zag er zalig uit, maar je teen werd blauw van de kou als je hem erin stak.
Wie heeft goede tips/ervaringen?

Nina

Katniss

Katniss

01-03-2015 om 17:52

Een ervaring

Ik ben een keer naar Lanzarote geweest begin mei, lang geleden vlak voordat oudste naar de basisschool zou gaan. Toen was het prima zwemmen in het zwembad maar de zee was wel koud.

Turkijeganger

Turkijeganger

01-03-2015 om 19:32

Turkije

Mijn ervaring (recentere jaren) is met Turkije en dat is prima zwembadwater. Al weet ik niet 100% zeker of het zwembad nog (een beetje) verwarmd wordt . Maar ik denk van niet.

Maar daar kan je natuurlijk ook op letten - verwarmd zwembad (weet niet of dat vaak zo is).

Precies

Ik kan me herinneren dat bij de Canarische eilanden veel zwembaden wel verwarmd zijn en dat dat in elk geval in de omschrijving staat. Zeker als ze een complex hebben van meerdere zwembaden dan is er vaak wel eentje verwarmd. Goed lezen dus!

Moni

Moni

01-03-2015 om 22:10

Het staat meestal in de beschrijving van de reis of hotel

Vanaf welke datum is het zwembad verwarmd? Je hebt wel een harde datum nodig.
Als er niets staat, kun je meer informatie vragen per mail. Ik zou niet afgaan op telefonische informatie.

Ad Hombre

Ad Hombre

02-03-2015 om 19:21

Griekenland & Cyprus

Twee keer een 'eigen' zwembad bij het huis. Onverwarmd. Fris maar prima te doen als je even 'door' bent. Twee keer prachtig weer trouwens. Beviel prima die meivakantie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.