Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ilva

Ilva

04-07-2014 om 12:57

Loombandjes in Italië

Weet iemand of die loom elastiekjes ook in Italië verkocht worden. Mijn zoontje vind het helemaal geweldig en wil het eigenlijk voor zijn Italiaanse vriendje meenemen maar als het daar net zo populaire is dan hier is het niet echt bijzonder natuurlijk.

Primavera

Primavera

04-07-2014 om 13:33

Ze word en wel verkocht

Vriendinnetje van mijn jongste had ze, maar verder heb ik ze nog niet veel gesignaleerd. Ik kan alleen concluderen dat we in onze omgeving waarschijnlijk aan het begin van een rage zitten, hoe het in de rest van Italië is weet ik niet. Grote steden en het noorden zijn er vaak eerder mee.

Ik zou ze gewoon meenemen voor het vriendje.

Ilva

Ilva

04-07-2014 om 13:40

Gardameer

Wij gaan naar het Gardameer (dus het noorden). We nemen ze dan maar mee. Kunnen ze samen (waarschijnlijk met andere nederlandse kinderen) lekker armbandjes maken.

Loom

Loom

04-07-2014 om 18:19

Spanje

Geen antwoord op je vraag. Ben net terug uit barcona. Daar is het ook een rage. Kans lijkt mij dus groot dat ze daar ook zijn.
Bedenk me nu dat je kunt kijken op you tube of er italiaanse instructiefilmpjes zijn. Dan weet je het zeker als dat wel zo is.

Ilva

Ilva

09-07-2014 om 23:12

Goede tip

Dat is een goede tip. Daar ga ik eens op zoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.