Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leukste kerstmarkt Duitsland?

Welke stad in Duitsland heeft de leukste kerstmarkt? We willen met onze kinderen (5 en 8) gaan. Opties zijn Munster, Dusseldorf, Essen en Keulen.
We hoeven ons niet de hele dag op die markt te vermaken, gaat vooral om de kerstsfeer.

Brianna F

Brianna F

08-10-2013 om 08:42

Keulen

Zie titel, met Essen als goede 2e.

jgd

jgd

19-10-2013 om 22:15

Munster

Munster is geweldig. Düsseldorf valt enorm tegen net als Essen! Wij vonden Essen drie keer niets.
Keulen moet erg leuk zijn maar in het weekend mega te druk, dat kun je beter door de week bezoeken.
Nog een tip is Dortmund, erg leuk ook. Maar nogmaals, , Munster is een super leuk stadje met top kerstmarkten. Aan te bevelen.

Viel spass van een kerstmarktfan!

Tigress

Tigress

20-10-2013 om 10:36

Oberhausen

Ik ben vorig jaar in Oberhausen geweest en vond het erg mooi en gezellig! Niet te groot en niet te massaal.

Aken

Overzichtelijk, leuke sfeer, leuke winkelstad en goed bereikbaar.

Bevooroordeeldje

Bevooroordeeldje

28-11-2013 om 23:19

Rüdesheim

Ik ben niet zo gek op kerstmarkten. Ik ga er al helemaal niet speciaal voor naar Duitsland. Maar Rüdesheim heeft een heel leuke sfeer. Ik vond de kerstmarkt bij Schönbrunn in Wenen ook wel erg leuk maar dat is wel ver weg.

De leukste kerstmarkten in Duitsland

Ik heb op de site grensgangers.nl een overzicht staan van de kerstmarkten in de buurt van de grens met Nederland. met een korte beschrijving erbij. Zoek zelf de leukste uit!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.