Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

op pad met dochters

op pad met dochters

13-04-2017 om 20:48

leuk stadje tussen Wolfheze en Utrecht

Zaterdag ga ik met mijn dochters een kort bezoek brengen in Wolfheze (bij Arnhem). Ik wil daarna op de treugweg naar Amsterdam met hen naar een leuk oud stadje en daar wat winkelen. Wie weet iets? Ik zat aan Wijk bij Duurstede te denken, maar dat is vrij ver van de snelweg.

Juline

Juline

13-04-2017 om 22:06

Arnhem

Ik vind Arnhem zelf altijd wel leuk. De binnenstad, en dan vooral de zijstraatjes van de hoofdstraat even induiken. Het nieuwe station bekijken. Je kan ook in de kelders, die hebben ze nog niet heel lang geleden leeggehaald en opengesteld.

nike

nike

13-04-2017 om 23:27

stadje

Ik weet dat mijn moeder wel eens winkelt in Veenendaal, Wageningen of Ede. Dat ligt allemaal tussen Wolfheze en Utrecht. Of de plekken verder de moeite waard zijn, weet ik niet. Wageningen is een studentenstad.

Elise

Elise

14-04-2017 om 00:02

Amerongen?

Klein dorp, volgens mij wel mooi en oud en mooi gelegen. Weet niet of het leuk winkelen is.

marinade

marinade

14-04-2017 om 08:47

Zeist

Iig veel winkels.

May

May

14-04-2017 om 13:53

Amersfoort

Rij iets om en ga naar Amersfoort. Prachtige oude stad met heel veel leuke winkels!

Nike

Ooit wel eens in Veenendaal, Ede om een broek gevraagd voor een meisje/vrouw? Was mij ook niet bekend maar er woont daar nogal een grote groepering streng gelovig. En daar is t kledingaabod op aangepast. Kan me wel voorstellen dat je als oudere vrouw daar wel goed kunt slagen. In de grote steden hebben die het weer niet voor t uitzoeken.
Ik zou Arnhem of Utrecht doen. Heel leuk met tieners/jongvolwassenen.

mijk

mijk

14-04-2017 om 23:30

gewoon naar Arnhem

Prachtige stad zei de geboren ernemse...

nike

nike

14-04-2017 om 23:32

klopt

Ik was dit draadje alweer vergeten maar kort nadat ik deze post geplaatst had, bedacht ik mij dat mijn moeder niet naar Veenendaal gaat, ja, ze gaat wel maar niet voor zichzelf maar samen met mijn vader voor mijn vader. Naar een herenzaak. Dus die kan weg.
Arnhem wordt een paar keer genoemd, leuke stad om te winkelen (wel jammer dat er geen Bijenkorf meer is maar in plaats daarvan is een primark) maar ligt niet tussen Wolfheze en Utrecht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.