Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

40er

40er

06-02-2017 om 17:50

Leuk hotel?

We hadden een weekendje weg staan met nog een stel. Veel zin in, maar helaas hebben ze ons (weer) laten zitten. Thuis was alles al geregeld, dus willen we toch weg gaan, met z'n 2en.
Iemand nog een leuke hotel tip? Enige voorwaarde is een bad... verder maakt het niet zo veel uit.

Bloemetje11

Bloemetje11

08-02-2017 om 15:51

Zoiets?

Wij hebben mooie herinneringen aan Altembrouck in de Voerstreek. Erg mooi, lekker eten en een geweldige omgeving. Weet niet zeker of alle kamers een bad hebben....
Succes!

Bennikki

Bennikki

08-02-2017 om 18:56

Mja

Ik heb niet geantwoord omdat ik je vraag wat te algemeen vind. Er zijn honderden hotels, wil je in de stad of in de natuur? Basic of superluxe? Wat is je budget of maakt dat ook niet uit? Mag het ook een b en b zijn?
Nouja, ik zeg maar wat: SS Rotterdam. Hilton in Soestduinen. De Landmarke in Ootmarsum, grand hotel Opduin op Texel.. En Bloemetje had al het zuiden.

Portland

Portland

08-02-2017 om 19:37

Almelo

Ik ben er zel nog niet geweest (staat wel op mijn lijstje ) maar 2 collega's wel en die waren heel enthousiast. HEt gaat om www.huisvanbewaring.nu. Ziet er echt superleuk uit. Hoge score op zoover.nl en allervriendelijkst personeel (aldus mijn collega's)

Franka

Franka

08-02-2017 om 20:36

Jan Thiel

Op Curacao

Horst

Parkhotel Horst. Mooie ligging. Als je een dag van te voren telefonisch boekt kun je last minute korting krijgen
Vlakbij zit een aardig eetcafe met goed eten, lekkere wandeling vanaf het hotel.

Bennikki

Bennikki

08-02-2017 om 20:52

Franka

Lol!

Wat

Wat

08-02-2017 om 23:21

als kind

Als kind geweest en nooit vergeten, vooral het binnenzwembad!
http://www.hotelraalte.nl/contact-en-informatieaanvraag/
Hotel de Zwaan in Raalte Overijssel(als Curacao niet doorgaat)

Puck

Puck

09-02-2017 om 14:06

40er

Was de accommodatie voor het gezamenlijke uitje niet geregeld dan? Zou daar dan gewoon heen gaan.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-02-2017 om 14:22

Kijk ook eens bij B&B's

Daar zit veel verrassends tussen.

Ik weet niet wat jullie doel is natuurlijk, maar Fletcher Hotels zitten overal, ook een in Huizen en die vond ik zo leuk! http://www.hotelnautischkwartier.nl/

Je hebt er kamers met een bad. Via vakantieveilingen.nl kun je vaak voor een aantrekkelijke prijs een overnachting krijgen, maar ik denk dat een bad dan niet vanzelfsprekend is.

40er

40er

09-02-2017 om 18:28

Bedankt

Voor de tips. Het is de koperen hoogte geworden.

@puck, dat hotel was door hun inmiddels afgezegd.

Die in Almelo is trouwens heel leuk, maar dat kunnen we op de fiets af... iets te dicht bij huis

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.