Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bertje1

bertje1

26-07-2016 om 13:44

leuk dag-uitje??

hallo! ik wil deze week eigenlijk een dagje uit met mijn 3 kids. 12-16 jr. wie heeft er leuke tips?
dierentuin, klimmen hebben we al vaak gedaan. zwemmen ook. plek maakt niet zo uit, behalve hoge noorden en lage zuiden... bv doe-uitje; ook geschikt voor meisje

Triva

Triva

26-07-2016 om 13:50

Laat ze zelf eens met een idee komen

dan zijn ze ook weer een paar uur van de straat door iets op te zoeken waar ze het allemaal mee eens zijn!

specht

specht

26-07-2016 om 13:54

Zelf laten bedenken

Waarom laat je ze niet zelf met elkaar een uitje uitzoeken?
Overigens misschien kun je samen een stad bezoeken.
Rotterdam rondvaart Euromast, koopgoot, stadswandeling als ze daar van houden
Den Haag regeringsgebouwen, strand bij Schevenngen

Skieen ?

Dat hebben de kinderen hier gedaan toen het kwik boven de 30 graden steeg. Met een bon van social deal oid. Ik ben niet meegeweest, ze hebben gewoon de bus gepakt naar het naburige dorp.

Caesar

Caesar

26-07-2016 om 17:06

Bertje1

"Ook geschikt voor meisjes"
Hoe bedoel je dat?

Nemo

Ik ben afgelopen maandag naar Nemo geweest in Amsterdam met een 12 en 14 jarige zoon en dochter. Was echt weer superleuk dus ik kan het je aanbevelen.

Rotjekno

Kom net terug van een dagje Rotterdam. Begonnen met lunch in hotel new York, daarna met de snelle watertaxi naar Leuvenhaven, even de Markthal in, door de haven gewandeld, over de Erasmusbrug weer terug gelopen naar hotel new York, daar nog wat gedronken en weer naar huis. M'n 3 pubers (1 meisje en 2 jongens) van 11, 13 en 14 vonden het hartstikke leuk en willen nu graag naar Rotterdam verhuizen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.