Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Doenja

Doenja

18-04-2016 om 13:02

Kroatie groot gezin

Hallo!
Ik ben me aan t orienteren voor komende zomer, eind augustus. We willen graag met 7 personen op vakantie in Kroatie. Misschien een stacaravan, want dan heb je veel vertier van de camping, maar een huisje vlak aan zee is ook goed! Iemand een leuk idee waar zij ooit geweest is?

Puck

Puck

27-04-2016 om 11:03

Nabij een stad

Ik ben bang dat je rijkelijk laat bent om nu nog te boeken voor Kroatie voor komende zomer, maar misschien valt t mee als je net buiten de zomervakantie valt. Stacaravans op een camping heb ik geen ervaring mee, weet ook niet of die er zijn voor 7 personen. Als je veel vertier zoekt dan zou je ook bij organisaties zoals belvilla (vrij prijzig) en novasol (van goedkoop tot duur, zelf erg goede ervaringen mee) een huis kunnen kiezen in een stadje zoals Pula en Porec. Dat zijn echte toeristenstadjes met veel vertier.

Puck

Puck

27-04-2016 om 11:09

even snel georienteerd

Bij vertrekdatum 20-8 zijn er nog best wel mogelijkheden bij novasol. Heb gekeken naar Istrie. Even opletten als je daar zoekt: er staat een afstand tot strand of een afstand tot zee/rotskust. Dat laatste heb je niets aan, je hebt dan dikke kans dat je er niet kunt zonnen/in zee kunt gaan.

Doenja

Doenja

27-04-2016 om 14:06

Puck

Bedankt!

hoopvol

hoopvol

20-06-2016 om 12:41

laterna camping

enige tijd geleden zijn wij twee maal naar camping laterna geweest.
leuke plek, goed vertier voor alle leeftijden.
veel te doen. wel druk en grootschalige camping.
we gingen met onze eigen spullen camperen(je kunt ook complete tent huren)
kosten weet ik niet zo goed meer, was was niet veel.
we hebben een keer van te voren geboekt en de andere keer zonder te reserveren.

+ mooi land, leuke plekken, gros goed weer,
- strand , ineens te diep, rotsstrand

hoopvol

hoopvol

20-06-2016 om 12:49

west kust leuke stadjes

westkust : porec, pula, vrsar, ROVINJ, motuvun(film festival stad), funtana,

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.