Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Elinde

Elinde

10-02-2014 om 13:24

Kreta - Rethymon

We willen in de zomervakantie 10 dagen naar een zonbestemming.
Na heel wat surfen op internet hebben we een leuk hotel gevonden op Kreta, in Rethymon. Is dit een leuke bestemming voor pubers van 15-17 jaar?
Iemand ooit in Retymon geweest?

dc

dc

18-02-2014 om 19:06

Rethymnon

Ik ben er wel eens geweest toen ik in Kreta woonde. Mooi weer verzekerd, maar erg toeristisch. Maar genoeg te doen dus. En Kreta is vrij klein, dus je kunt ook makkelijk met de bus/auto naar dingen toe.

Juno

Juno

18-02-2014 om 19:16

Toeftoeftoef

De hele dag én nacht toeftoeftoef bij het zwembad en de zee, heel toeristisch. Ooit in een appartement tegenover die ene club gezeten die je altijd bij MTV ziet (ben even de naam kwijt). Ik had geen heel tof appartement, om bij de badkamer te komen moest je door een slaapkamer waar ook de keuken was. Echt gericht op jongeren.
Kreta zelf is prachtig, je hoeft natuurlijk niet bij dat appartement te blijven. Je bent zo in Knossos en de Samariakloof lopen is echt een aanrader. Je kan ook nog met een treintje de berg op, ook leuk, leuke restaurantjes en een prachtig uitzicht.

Rethymnon

ken ik alleen van verhalen van anderen, het schijnt wel een mooie plaats te zijn. Maar gezien bovenstaande reacties wellicht niet in het hoogseizoen. Ik vond Chania een mooie en gezellige plaats, ligt in het westen en heeft een eigen luchthaven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.