Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Moeder

Moeder

19-02-2014 om 16:16

Korte vakantie met pubers

Om allerlei redenen zitten we er hier een beetje doorheen en ik wil graag een paar dagen weg met mijn pubers. Die variëren in leeftijd van 14 tot 20 en zijn dol op hun computer maar verder niet bepaald sportief of anderszins breed geïnteresseerd in dingen. Ze houden ook niet van musea, steden wandelen of shoppen.
Ik kan maar een paar dagen weg en ik moet in de buurt blijven dus NL, B of D, ik wil er met de auto naar toe en ik heb geen heel groot budget. Het is voor 4 personen en de hond moet mee want die kan ik nergens kwijt. Ik dacht aan Center Parcs vanwege het zwembad met de glijbanen. Maar welke CP heeft de leukste glijbanen? En ik wil graag een net en vooral schoon huisje. Iemand suggesties?

Ilva

Ilva

19-02-2014 om 16:25

korte vakantie

Wij hebben een weekendje geboekt bij Roompot. Of het goed is weet ik niet, we zijn er nog nooit eerder geweest maar met 5 personen zijn we € 117,= kwijt. Er is daar wel een zwembad maar geen tropische zwemparadijs.

Maar kijk eens op de site van Roompot of Center Parcs of dat soort organisaties. Roompot heeft aanbiedingen, die andere misschien ook wel.

Katniss

Katniss

19-02-2014 om 16:33

Roompot

Mijn zus gaat vaak voor een prikkie, minder dan de helft van de reguliere prijs, last minute naar een Roompot park. Ze maakt ook wel eens een soort verrassingsboeking bij CP (en consorten). Ik weet niet precies welke website dat is, maar je kunt aangeven dat je een zwemparadijs wilt en hoort dan kort van tevoren in welk park je terecht komt.

Marjoleine64

Marjoleine64

19-02-2014 om 16:55

Erperheide

van centerparks is ons ooit (wel lang geleden) erg goed bevallen. De Aqua Mundo was toen net nieuw, maar heel erg spectaculair. Het park was vrij oud, maar zal wellicht inmiddels wat opgeknapt zijn.

Moeder

Moeder

23-02-2014 om 20:51

Boeken

Ik heb van alles zitten te bekijken en overlegd en het wordt in ieder geval Center Parcs. Nu de volgende stap: boeken. Iemand tips voor sites waar je goedkoper kunt boeken? Heeft een site als vakantieveilingen wel eens aanbiedingen? De periode maakt ons niet zoveel uit en de precieze plek ook niet. Maar het zou sneu zijn als ik dadelijk via de CP site boek en het naderhand goedkoper had gekund.

Dalarna

Dalarna

24-02-2014 om 08:08

tip

Kijk eens naar de last minutes van cp, die staan toch gewoon op hun site? Veel goedkoper gaat het niet want je mag zoiets toch niet combineren met andere acties.

Mona

Mona

24-02-2014 om 10:29

De eemhof in Flevoland

Hier vinden/vonden de kinderen de Eemhof in Flevoland erg leuk. Leuk zwembad in ieder geval, met allerlei glijbanen en buiten wildwater baan enz.

Waanzinnige woensdag

Volgens mij kun je op woensdag altijd goedkoop boeken voor Centerparcs.

Moeder

Moeder

02-03-2014 om 05:06

Tips

Dank allen voor de tips Ik ben een heel stuk opgeschoten, nu nog een datum prikken. En een leuke vakantie hebben

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.