Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

26-05-2015 om 11:25

kamperen in Zuid-Engeland

Deze zomer gaan we kamperen in Zuid-Engeland. Dat is voor het eerst en daarom zou ik graag wat ervaringen of tips horen. Ik zit vooral met de vraag of je in het hoogseizoen goed op de bonnefooi door die streken kunt trekken of dat het echt nodig is om op voorhand campings te reserveren.
Alvast bedankt voor jullie input!

Hadewich

Hadewich

26-05-2015 om 11:33

Reserveren

In Engeland zou ik reserveren in het hoogseizoen. Wij zijn daar een paar jaar geleden geweest en we hadden drie campings gereserveerd. En dat was maar goed ook, want twee bleken helemaal vol te staan. Op de derde camping was nog meer dan genoeg ruimte.

Let er in Engeland ook op dat campings vaak verharde plaatsen hebben. Met een camper of caravans is dat geen probleem, maar als je met een tent of vouwwagen gaat, krijg je de haringen zo moeilijk in de grond...

Noet

Noet

26-05-2015 om 12:01

Reserveren

Zuid Engeland is erg populair in het hoog seizoen vanwege het mooie weer. Wat Hadewich al zegt, beter van te voren reserveren, of 1 of 2 dagen van te voren gaan rondbellen vanaf een lijstje dat je hebt gemaakt.

Sommige campings laten geen tenten toe, ook niet als bijzettentje, check dat ook van te voren.

mijk

mijk

26-05-2015 om 12:02

Mijn ervaring met engeland is ook

dat het enorm op caravans gericht is dus voor af even plannen is toch een stuk handiger!

Mijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.