Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

poldervrouwtje

poldervrouwtje

12-06-2014 om 14:17

Kamperen in NL met pubers.. maar waar ?

Ik ben op zoek naar een camping in Nederland.. Wat geschikt is voor tieners maar geen disco gebeuren.. Onze kinderen zoeken wel contact met andere leeftijdsgenoten maar zijn geen stappers zeg maar..

We houden van grote plekken, schoon sanitair en mooie omgeving..

Ik kom niet verder dan de Stoetenslagh, maar als ik daar op ZOOVER lees wat er over geschreven wordt.. dan ben ik al direct klaar..

We gingen toen ze nog klein waren naar De Berenkuil ik Grolloo.. zoiets zoek ik, maar dan voor tieners.. Wie heeft er de tip voor mij ?

Oja.. honden moeten ook mee (2)..

Hanne.

Hanne.

12-06-2014 om 14:38

wat zoek je wel

Qua sanitair en omgeving heb ik goede ervaringen met de Goldberg (vorden) en de Wije Werelt (otterlo), of er aansluiting is voor tieners weet ik niet. Dat is voor mij een verkeerde leeftijdscategorie.

poldervrouwtje

poldervrouwtje

12-06-2014 om 15:00

"eisen "

* grote plekken (we hebben grote tent)
* brandschoon sanitair, en NIET werken met douchemuntjes o.i.d.
* geen bierkrattenstapel camping
* mooie omgeving, maar niet in Drenthe (te vaak geweest nu), Friesland (wonen we zelf) of Groningen.
* honden toegestaan (2)
* zwembad achtig iets
* en geschikt voor tieners
* mag luxe camping zijn maar hoeft niet..

Best een lijstje.. Frankrijk is altijd makkelijk, raar genoeg.. maar Nederland.... Veel is al vol of mag de hond niet mee.. of een te hoog bierzuip gehalte..

Eigenlijk zoek ik een boerencamping voor tieners..

Evanlyn

Evanlyn

12-06-2014 om 15:05

Zeeland

Tenminste als ze van watersporten en/of fietsen houden.

Hanne.

Hanne.

12-06-2014 om 15:40

voor tieners

Mijn vraag is denk ik vooral wat 'geschikt voor tieners inhoudt'. Geen disco maar wat dan wel? Leeftijdsgenoten zijn er volgens mij altijd wel. Is dat voldoende of moet er meer zijn?

Marjoleine64

Marjoleine64

12-06-2014 om 17:01

Inderdaad Zeeland.

Wij zijn 2 keer geweest in Kamperland, op vakantiepark de Schotsman. Wij hadden een huisje gehuurd, maar ook het campingdeel zag er goed uit. Ik weet niet of je de plaatsen groot genoeg vind, maar zeker voor pubers is er daar voldoende te doen. Noordzeestrand op fietsafstand, leuke fietstochten te maken en veel watersport mogelijkheden.

Ottermeerhoeve

Kijk eens op www.ottermeerhoeve.nl! Ik ken een boel pubers die daar graag naar toe gaan, incl. de mijne . Ze vermaken zich met het zwemven, de pony's en paarden, hangen op de trampoline of bij het kampvuur, ijsjes halen in Essen, survivelen, etc.
Het sanitair is wat mij betreft schoon genoeg en in ieder geval heel sfeervol. Geen witte tegeltjes en roestvrijstalen bakken.
De plaatsen zijn zeer ruim en het terrein is prachtig!
Niet goedkoop, maar wij zijn fan!

Dalarna

Dalarna

12-06-2014 om 21:20

hmm

Zoek het eens over de grens in de Ardennen, waar ze kunnen sporten en survivallen of zijn het naast geen discogangers ook geen sporters?

poldervrouwtje

poldervrouwtje

12-06-2014 om 22:29

niet over de grens

we kunnen ivm pup niet over de grens.. ze is nog te jong mbt rabies enting..dus het moet nederland zijn.

poldervrouwtje

poldervrouwtje

12-06-2014 om 22:32

alvast dank

voor de tips

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.