Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

jongerencamping maar dan zonder drank

hoi!

Zoon en 4 vrienden van allemaal 16 en 17 willen graag naar een camping maar houden absoluut niet van die zuip/feestcampings net als in Renesse. Dat zijn echter alleen de campings waar ze zonder ons mogen staan. Overal moet je 18 of 21 zijn? Weet iemand een leuke jongerencamping in een straal van 300 kilometer vanaf het zuiden van het land waar ze wel zouden mogen staan?

Dank je!

Annet

Annet

01-11-2014 om 10:04

Hellevoetsluis

Is dat ver genoeg?
Dochter is daar met 6 meiden geweest. Ze waren toen 15/16.
Eén ouder is vooraf naar de camping toe geweest om te overleggen. Camping wilde telefoonnummers hebben van alle ouders en voor elke dag een contactpersoon die te bereiken zou zijn en zou kunnen komen indien nodig.

Knutselkei

Knutselkei

01-11-2014 om 11:13 Topicstarter

voor mij wel

1 jongen wil t liefste op de grens van 300 kilometer de rest maakt t helemaal niets uit als t maar een gewone camping is. Ik zou elke dag kunnen komen als t nodig is, dat is geen probleem. Ik ga t in de groep gooien dank je

Knutselkei

Knutselkei

01-11-2014 om 11:15 Topicstarter

Annet

er zijn meerdere campings daar, welke ging je dochter?

Annet

Annet

01-11-2014 om 11:23

Camping de Quack

Het is geen jongerencamping. Dat wilden deze meiden niet.

Angela67

Angela67

01-11-2014 om 11:34

scouting label terreinen

misschien dat je hier met een groepje ook kunt staan, ook al ben je geen scouting lid?
en hoe is het over de grens in duitsland? in koblenz was oudste met scouting op een Duits scoutingterrein
gr Angela

Knutselkei

Knutselkei

01-11-2014 om 19:29 Topicstarter

ga ik ook naar kijken

nog meer tips blijven welkom

schiermonnikoog. Seedune

Erg leuk eiland, met een leuke camping waar veel jeugd is. Maar niet de zuipcultuur.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.