Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Anoniempje

Anoniempje

17-12-2015 om 10:09

Ideeën?

Afgelopen jaren ben ik met de kinderen (komend jaar zijn ze tussen de 10 en 14) naar Playa Blanca, Lanzarote, geweest. Zelf vond ik dat ideaal. Heerlijk weer, mooi eiland, niet al te druk en ook niet extreem duur. Als het aan mij lag, was ik daar komend jaar weer heen gegaan, maar de kinderen willen nu graag iets anders.

Zat zelf te denken aan een ander Canarisch eiland of misschien wel iets heel anders. Heeft iemand ideeën? Zelf zou ik het fijn vinden als de kans op lekker weer vrij groot is en het moet wel een beetje betaalbaar zijn.

Iemand ervaring met andere Canarische eilanden? Fuertaventura zijn we een dagje heen geweest en zag er al wel anders uit, maar hoe zijn de andere eilanden? Is het daar erg massaal? Heeft iemand daar leuke tips?

Of misschien iets heel anders? Bij verre vakanties denk ik meteen aan heel duur, maar wie weet zijn er ook verre, niet al te dure alternatieven? Of kan ik het juist dichter bij huis zoeken? Kortom alle leuke ideeën voor een vakantie met kinderen zijn welkom.

Indonesie

Je tickets zijn duur, absoluut. Maar als je vervolgens goed kunt zoeken, is je verblijf daar heel goedkoop. Dus dat zou je eens tegen elkaar moeten zetten en vergelijken.

Corsica?

Fly drive corsica
Mooie stranden, lekkere wijn heerlijk weer, machtig mooi binnenland, leuke haventjes
Wij campeerden tweeweken in het noorden van Corsica op een camping aan het strand tegenover een gezellig havenstadje. Daarna een week in het zuiden.
Veel cultuur en niet zo op en top toeristisch.

Vb camping Kalliste st florent. En dan 's nachts een keer slapen op het strand wanneer in augustus de vallende sterren langs de hemel schieten en de lichtjes van de haven in de baai dobberen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.