Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

corremans

corremans

29-11-2013 om 19:40

huisje met prive zwembad gezocht

Wij zijn op zoek naar een huisje met privezwembad in de ardennen of franse ardennen/ champagne streek voor de zomer.Maar waar ik ook kijk,op alle bekende site's zoals novasol enzo,ik kan weinig vinden voor een redelijke prijs.
Vaak zijn het huisjes met een gedeel zwembad of delen met de eigenaar en dat willen we niet,
Wie heeft een goede tip waar nog meer te zoeken?

Dalarna

Dalarna

30-11-2013 om 09:40

wat zijn de bekende sites?

Heb je gekeken bij happyhome en belvilla?

En ja je wil wel veel bij een lage prijs... wat is je max eigenlijk?

corremans

corremans

30-11-2013 om 11:14

dalarna

Waarom wil ik veel voor een lage prijs?In de zomer op vakantie gaan is gewoon duur maar het moet wel betaalbaar blijven natuurlijk.
Twee jaar geleden zaten wij in zuid frankrijk in een prive huis met zwembad voor 1200 euro voor een week in het hoogseizoen inclusief alle bijkomende kosten,dus zoiets kwa prijs.
De site's die je noemde ken ik ook al,ik denk dat er gewoon niet zo veel aanbod in die streek is.

Bloemetje11

Bloemetje11

30-11-2013 om 13:01

Deze ?

Kijk eens bij ardennes-etappe.nl.

Succes,
Bloemetje

corremans

corremans

30-11-2013 om 14:29

dank bloemetje 11

Die site kende ik nog niet,ik ga snel kijken.
Dank je!

moet wel lukken

Voor die prijs moet dat best lukken, al zal het aanbod in Frankrijk groter zijn dan in Belgie. Je kan ook zoeken bij HomeAway, Micazu, D-reizen, Ardenneresicendes.com, Eurorelais,etc.

Dalarna

Dalarna

01-12-2013 om 09:50

Ja dat is een redelijk e prijs, ik wist niet welk bedrag je in je hoofd had. Wellicht hebben ze indat gebied dat niet zoveel?

corremans

corremans

01-12-2013 om 11:35

bedankt

Goede tips! Er staan er een paar tussen die ik niet kende,dus ik ga lekker snuffelen.
Bedankt voor de reactie's.

Mien

Mien

03-12-2013 om 21:58

Amivac, Clévacances of Abritel

Kijk eens bij die sites! En ook misschien bij gites de France.

Halise

Halise

14-01-2014 om 11:32

Ben je nog opzoek

Ben je nog opzoek? Ik kan wel eens voor je kijken..

Gr,

Halise

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.