Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

An.

An.

17-07-2014 om 07:56

huisje geboekt, alles vooraf betalen?

Ik heb zojuist een last minute geboekt bij een particulier (wel op een park). nu krijg ik de bevestiging en de factuur. Alles in 1x te betalen. Het het ook over 2 weken al dus ergens snap ik het wel een toch krijg ik een vlaag van voorzichtigheid. Overdrijf ik? (Het contact per mail een kort per telefoon was zeer vriendelijk).

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-07-2014 om 08:14

Volgens mij is dit heel normaal. Wij doen na een boeking altijd een aanbetaling en dan 6 weken voor de vakantie betalen we de rest.

Wanneer had jij dan willen betalen?

Katniss

Katniss

17-07-2014 om 08:40

Bij een lastminute betaal je altijd direct alles, als het binnen zes weken voor vertrek is. Rechtstreeks betalen aan een particulier, die niet is aangesloten bij een of andere organisatie, blijft natuurlijk altijd een beetje spannend. Meestal gaat het gewoon goed.

An.

An.

17-07-2014 om 09:42 Topicstarter

als bij landal ofzo, bij vertrek

Nu 2/3 ofzo en bij vertrek de rest. Zoiets.
Maar idd het is al over 2 weken dus... laat ik maar geloven in de mans goedheid en erop vertrouwen dat het een goed en net huisje is.

Sneeuwitje

Sneeuwitje

17-07-2014 om 10:13

volgens mij gebruikelijk

Wij hebben ook al een paar keer een particulier huisje geboekt, dat is altijd goed gegaan. eerst een aanbetaling en 6 weken voor de vakantie idd. de rest. Wij hebben zelf nooit lastminute geboekt, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je dan het hele bedrag in een keer moet betalen.

Fijne vakantie, hopelijk is het een leuk huisje!

Sneeuwitje

carootje

carootje

17-07-2014 om 10:19

Bij vertrek?

Nog nooit meegemaakt, kom al jaren bij Landal

Nee hoor vooraf betalen is heel normaal, en bij last minute alles in 1 keer.

fijne vakantie!

Barvaux

Barvaux

17-07-2014 om 11:03

inderdaad

Bij Landal betaal ik ook altijd van tevoren. Ik heb nu zelfs voor het eerst meegemaakt dat ik de helft bij een huisje via een camping (niet particulier) mocht betalen bij aankomst!

Katniss

Katniss

17-07-2014 om 12:08

Achteraf

Ik heb nog nooit achteraf betaald voor een huisje. Bij hotels wel, maar daar hebben ze je creditcardnummer als zekerheid.

Landal?

Landal die aan voorfinanciering doet? Nog nooit meegemaakt. Wat ik wel heb meegemaakt met een huisje van een particulier is dat je een aanbetaling doet en het restant bij sleuteloverdracht geeft. Was in dat geval ook een last minute en overmaken naar het buitenland kost tijd. Maar ik weet niet of de eigenaar ter plaatse is als jullie arriveren.

Tijgeroog

Tijgeroog

17-07-2014 om 19:54

Landal

Laatst bij landal geboekt voor de wintersport. We moesten nu iets van 30% betalen! en de rest een week of zes van te voren. Als je later dan zes weken van te voren boekt moet je alles in een keer betalen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.