Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

hotel Verona en Venetie

In de meivakantie willen dochter en ik een paar dagen naar Verona en daarna een paar dagen naar Venetie. Vorig jaar hadden we via OOL een perfect hotel in Rome (met dank aan IJsvogeltje): niet te prijzig, lekker centraal, gezellig en schoon. Zoiets zoeken we nu ook in Verona en Venetie. Iemand nog tips?

Hotel in Venetië

City Of Art Venice Lloyd
Daar hebben wij gelogeerd vorig jaar. Ligt niet in Venetië zelf, maar aan de overkant van het water, in Marghera/Mestre. Met de trein gingen we dan voor een habbekrats (ik geloof € 2,50 pp) naar Venetië. Het scheelt een hoop in de kosten. Nu hadden we in onze kamer een lekkage en werden we dus ipv in de familiekamer in twee kleine 2-persoonskamers geplaatst, maar ach, je komt er toch alleen om te slapen. Oh ja, het ontbijt vonden we ook niks. Dus dit hotel op zich zou ik niet aanbevelen, maar een hotel buiten Venetië dus wel.
Met Verona kan ik je niet helpen.
Veel plezier daar!
Engeltje

guera

guera

24-02-2014 om 17:12

hotel delfino mestre

Ideale uitvalsbasis. Langs een doorgaande weg waar tig bussen naar Venetie stoppen en je bent er dan in 10 minuten. Op een kwartier lopen van het centrum van Mestre wat nog best een aardig plein heeft met leuke terrasjes e.d. Wij hadden een ruime kamer met 2 slaapkamers, schoon, wifi, ruim en ik vond het echt goed betaalbaar. Ontbijt was slecht. Is overal volgens mij. Te boeken via Booking.com

appartement

Wij verbleven vorig jaar in een appartement op nog geen 100 meter van het San Marcoplein. Kostte een heel stuk minder dan een goedkoop shabby hotel. We haalden dan zelf broodjes, eieren, fruit en yoghurt voor het ontbijt bij de supermarkt of op de markt.

Ik zou nooit buiten Venetië willen zitten ook al ben je er zo met die trein. Maar Venetië is klein genoeg om ook overdag even naar je appartement te gaan om je tassen met aankopen te droppen, je kerkbezoekkleding om te wisselen voor wat luchtigers of om gewoon even uit te puffen.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.