Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Oregano

Oregano

10-01-2015 om 14:13

Hoe is La Palma?

Hoo,
We gaan bijna elk gaar naar een Grieks eiland maar wilden nu eens iets anders en zagen een erg leuke site van La Palma. Wie kent het eiland en hoe was het daar? We willen een week rondreizen eind juni en een week in een huisje, met autootje erbij.
Groet Oregano

Theekopje

Theekopje

10-01-2015 om 16:27

Wandelen

Prachtig eiland, vooral om te wandelen. Veel groen en rustige gebieden. Houd er rekening mee dat er weinig vertier verder is, als je wil shoppen of je kinderen willen naar de disco ga je er niet veel aan vinden

Jip

Jip

17-01-2015 om 09:08

Ik ook

Ik wil ook graag naar La Palma dus wie nog meer tips heeft (buiten die ik zelf kan vinden op het internet natuurlijk) graag!

Juno

Juno

17-01-2015 om 09:16

Snorkel

Neem een snorkel en duikbril mee. Denk aan handige schoenen om over rotsen te kunnen klimmen.

+ Brunette +

+ Brunette +

21-02-2015 om 01:02

Ben er meerdere keren geweest

In de hoofdstad zijn vast wel een paar dansgelegenheden voor de plaatselijke bevolking maar het typische toeristenuitgaansleven zul je er niet vinden. Het is inderdaad een geschikt eiland om te wandelen, het landschap is heel afwisselend, van bossen tot kale vulkanen. Ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers. In het zuiden heb je de vulkaan Teneguia, die is uitgebarsten in 1971 en ik vond het een bijzondere ervaring op grond te lopen die jonger was dan ik. De stranden hebben zwart zand, dat is even wennen maar op een gegeven moment valt het je niet meer op.

Julia64

Julia64

23-02-2015 om 18:05

leuk!

Hoi Oregano!

tijd geleden ...
Wij zijn een jaar of 4 geleden op la Palma geweest en ik kan het je echt aanraden. Ik ken bijna alle Canarische eilanden maar la Palma sprong er wat mij betreft echt bovenuit. Wij zijn er een week geweest (in een ontzettend leuke, vrijstaande bungalow) en hadden een fly & drive, dus de hele week een auto tot onze beschikking. Heel veel gezien en gedaan, na een week waren we nog lang niet uitgekeken dus ik denk wel dat jullie je er 2 weken kunnen vermaken. Tenminste, als je er rekening mee houdt dat er weinig uitgaansvertier is.
Als je het leuk vindt kan ik nog wel eens opzoeken waar we toen precies zaten.
Maar ik zeg; gaan!

groeten
Julia

Prachtig

Wandelen en ook heerlijk strand. Wel zwart

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.