Getest! De meest hippe en kidsproof slaapbank, die ligt als een boxspring (en met kortingscode!)
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vakantiegirl

vakantiegirl

29-05-2016 om 13:53

HET vakakantiehuis

zoek HET vakantiehuis voor groot gezin

Deze "niet" vakantiegangers, willen met zn 7en op vakantie. Vader moeder, 3 eigen kinderen en 2 man aanhang.

Zoek vakantiehuis buiten NL, op maximaal 8 (hooguit 10) uur rijden. Hebben wel wat eisen. minimaal 3 slaapkamers, bij voorkeur 2 badkamers, of in elk geval extra toilet.
WIFI (er gaan tieners mee he) en bijvoorkeur wat luxe in en om huis.

Wie deelt zijn super vakantiebestemming???

vakantiegirl

triva

triva

29-05-2016 om 14:03

maar

Lastig zo eind mei, dat soort huizen zijn allang volgeboekt en wat heeft het voor zin om jou zo'n huisje als tip te geven als je niet weet wanneer jij wil en de kans dus groot is dat het al vol zit.

Ga gewoon lekker zelf zoeken op huisjessites als belvilla of happyhome en voer je vakantieweken in en het aantal personen.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

29-05-2016 om 14:12

Engeland

Ik zou eens kijken op Sykes cottages. Ze hebben daar heel mooie betaalbare vakantiehuizen. Je huurt via de organisatie huizen van particuliere eigenaren. Vorig jaar hoefde ik in totaal maar zo'n 1,5 uur te rijden naar ons vakantiehuis (+ een nachtje op de boot). We hadden een heel luxe huis, met twee badkamers, mooie keuken, wifi mooie tuin, voor 750 euro per week. Dat was voor 5 personen, maar er zijn ook genoeg huizen te vinden die groter zijn.

vakantiegirl

vakantiegirl

29-05-2016 om 14:21

triva en vesper

Ik weet wel wanneer ik wil, (ben nl afhankelijk van schoolgaande, en werkende gezinsleden.

Hoopte gewoon dat iemand zou zeggen..Daar en Daar een heerlijke vakantie gehad.

Tuurlijk hebben we al veel huizensites op internet bezocht..maar tips over dat ene geweldige huis dat je nou niet via een makkelijke google actie hebt gevonden zijn welkom.

En als je de vraag om tips onzinnig vind, dan reageer je toch gewoon niet?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

29-05-2016 om 14:24

Vakantiegirl

Je kunt me ook gewoon bedanken voor mijn tip hoor. Ik heb geen kritiek geuit.

Triva

Triva

29-05-2016 om 14:25

wie

zegt dat ik het onzinnig vind en waarom zou ik niet reageren, ik geef je een goede tip. Het is namelijk WEL onzinnig dat velen hier jou nu een tip gaan geven, daar hun tijd aan besteden en dat jij er dan achterkomt dat dat huisje al vol zit. Eind mei nog gaan zoeken is gewoon lastig en als het dan ook nog aan zoveel voorwaarden moet voldoen kun je vast beter voor volgend jaar gaan kijken

Zelf zoeken dus en tevreden zijn met wat er nog vrij is.

vakantiegirl

vakantiegirl

29-05-2016 om 14:46

vesper

Vesper
Jouw tip was een goede, want dat was een site die ik via google niet zo 123 gevonden had.

Mijn reactie was dus zeker niet zo bedoeld aan jou adres.

Voor de rest vraag ik niemand actief te gaan zoeken en tijd te besteden zoals Triva aangeeft.

Maar ik denk dat het een goed idee is als deze discussie maar gewoon gesloten wordt....kost het niemand tijd en moeite...

Vesper Lynd

Vesper Lynd

29-05-2016 om 14:51

Nee joh

Je moet je niet gelijk uit het veld laten slaan, en zeker niet door Triva Ik hoop dat je nog bruikbare reacties krijgt.

bieb63

bieb63

29-05-2016 om 15:11

vakantiegirl

Kijk eens op Airbnb. Particuliere huizen over de hele wereld.

Belgie

http://www.ardennes-etape.nl

Normaal gesproken ben ik geen fan van Belgische vakantieoorden, zeker niet van campings, maar we hebben met onze grote familie een bijzonder mooi weekend gehad in een huis in België, met inpandig zwembad!

Wellicht kun je op bovengenoemde site meer vinden.

Tsjor

angel3

angel3

29-05-2016 om 16:02

topic travel micazu home away

Daar hebben wij weleens geboekt. mooie huizen soms particulier. Via homeaway bv een keer een appartement in mexico met werkster, en zwembad aan zee. Voor minder dan 800 e per week. Alleen je moet er ff komen he

Bijna precies wat je zoekt

Ik heb voor de zomer dit buitenkansje voor de liefhebber gehuurd: https://www.airbnb.nl/rooms/2951863

Het voldoet bijna aann al je eisen al is het te ver om te rijden. Al zijn vliegtickets naar Malaga best betaalbaar. En ook een auto huren viel me niet tegen.

Op Airbnb vind je heel veel van dit soort prachtige optrekjes. Zoek in de eerste plaats huizen die worden verhuurd door de zogenaamde Superhost. Dan weet je zeker dat die al veel tevreden gasten hebben gehad en je geen kat in de zak huurt.

noorden?

Als de reis niet perse naar het zuiden hoeft te gaan zou je ook voor Denemarken kunnen kiezen in augustus. Loopt t seizoen daar al iets op zijn eind. Zijn de huizen weer iets goedkoper. Genoeg mooie grote huizen te vinden. En verder cultuur in Kopenhagen! En zee overal op Saelland bijvoorbeeld. Wij hadden het vorig jaar heerlijk.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-05-2016 om 23:14

Landal

heeft in Oostenrijk appartementen voor de wintersport die ook in de zomer erg leuk zijn. Wij hebben daar een aantal keer een appartement gehuurd dat aan jouw eisen voldoet: drie slaapkamers (voor 3 x 2 personen), 7e en 8e persoon slapen op een prima bed in de woonkamer (bedden komen uit een kast die overdag er weer ingaan zodat je ze dan niet in je woonkamer hebt), een grote badkamer met bad en toilet, een kleinere badkamer met douche en toilet. Voor de wintersport zitten ze geloof ik altijd vroeg volgeboekt, voor de zomer kun je nog wel eens geluk hebben.

Succes met zoeken!

Aagje

vakantiegirl

vakantiegirl

30-05-2016 om 00:16

denemarken

Heb in Denemarken een heel mooi huis gezien. Omgeving lijkt alleen op t eerste gezicht wel Noordwijk aan Zee.....
Vraag me dan weer of t de moeite loont om daar voor te rijden..

(ik weet t...ik ben niet geschikt voor vakantie)

Vesper Lynd

Vesper Lynd

30-05-2016 om 08:22

Lijkt op Nederland

Ik ken Denemarken alleen van er doorheen rijden en vond het inderdaad wel erg op Nederland lijken. Het viel wat tegen na Zweden en Noorwegen (maar alles valt tegen na Zweden en Noorwegen).
Heb je al gekeken wat er in de buurt van dat huis te doen is?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.