Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

christina

christina

05-01-2014 om 21:59

het 1000ste campingdraadje

Ja, ik weet het, er zijn al zo veel campingdraadjes geweest, heb er ook al veel doorgespi5, maar nog niet wat kunnen vinden.
Zoek een camping 600-700 km afstand van Utrecht. Leuk voor 10ers,zwem gelegenheid en Nederlanders op de camping.
Wie heeft er een goede tip?
Land maakt niet zo veel uit, van Denemarken tot Frankrijk zit in de cirkel.

Vera*

Vera*

05-01-2014 om 22:47

Engeland

Calais is voor jullie vier uur vanaf Utrecht. Voor ons is het drie uur zonder pauze met tenttrailer.
Aan de overkant, 45 minuten ongeveer, heb je camping Yee Tree Park, anwb erkend en trekt veel Nederlanders.
In Kent is genoeg te beleven.

Vera*

Vera*

05-01-2014 om 22:49

Oja

In Calais moet je wel nog de ferry nemen naar de overkant natuurlijk.

Katniss

Katniss

05-01-2014 om 22:55

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn

Engeland is zo leuk!

christina

christina

06-01-2014 om 11:25

vraag

Is de overtocht niet ontzettend duur? Station met vouwwagen er achter.

Meer suggesties blijven welkom hoor, graag met camping naam

Vera*

Vera*

06-01-2014 om 11:39

Prijs

De prijs hangt heel erg af van je vertrekdatum en -tijd. Op zaterdag 12 juli om 14.50 vertrek (erg populair) kost het ongeveer 100 euro met p&o.
Wij gaan/gingen nooit op zaterdag/weekend en betaalden dan 50-75 euro, ook afhankelijk van het tijdstip van boeken (wij zijn meestal vrij laat).
De ferry geeft sowieso al een vakantiegevoel. Daarbij ben je er aan de overkant al bijna.
Ik ben een echte Engeland fan

sstt!

Niet te veel reclame maken voor Engeland! Straks wordt het er net zo druk als in Frankrijk!

Tine Winkel

Tine Winkel

06-01-2014 om 20:45

wat is leuk voor tieners?

Houden ze van disco of juist niet? En hoe oud zijn ze?
Vorig jaar, 2012 bedoel ik, stonden wij in Heinsen in Duitsland. Kleine camping, heel rustig, klein zwembadje, geen animatieprogramma. Dus de kinderen vermaakten zichzelf/elkaar. Onze kinderen waren toen 9 en 12, was een topvakantie.
Maar ja, als je dus vermaak erbij zoekt is dat dus helemaal niets

christina

christina

07-01-2014 om 18:40

wat ze wil?

Geen disco in elk geval. Ze is dan bijna 12. Zwembad en Nederlandse leeftijdgenoten dan is het prima.

Tine, die camping ziet er heel leuk uit, maar is zo dichtbij . Ik had aangegeven 600km vanaf Utrecht, maar daar wonen we niet, maar da's altijd ceen mooi gemiddelde, vanaf Utrecht.

Puck

Puck

13-01-2014 om 09:01

Wat is er mis met dichtbij?

Christina, wat is er mis met een camping dichtbij? Is het het gevoel dat je dan geen lange reis ernaar toe hebt en voor je gevoel dus "thuis" bent? Waarom zou je ver gaan als er dichtbij ook zoveel leuks te beleven is? Wij hebben regelmatig vakantie gevierd op een kilometertje of 40 van huis. Is prima, ik heb dan net zo zeer het gevoel dat ik er helemaal uit ben als wanneer ik in Toscane of Frankrijk zit.

christina

christina

13-01-2014 om 13:11

puck

Er is niks mis met een vakantie dichtbij, helemaal niet. Maar na 10 jaar dichtbij willen we nu juist een verder

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.