Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nasha 1st

Nasha 1st

20-06-2009 om 17:02

Goedkope hotels in frankrijk op de route

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
teuntje200

teuntje200

05-07-2009 om 20:36

Creditcard

Naar aanleiding van dit draadje bedacht ik dat wij ook voor vrijdag a.s. nog een hotel wilden boeken maar geen cc hebben. Ik heb vrijdagavond contact gehad met visa en kan morgenochtend gegevens faxen, dan moet ie er voor vrijdag zijn, misschien ook een idee voor jullie? Misschien dat we toch niet van te voren boeken maar ik begreep van de ANWB dat wanneer je vervangend vervoer nodig hebt in het buitenland ook een cc nodig hebt. Ik heb ook een soort cc-angst maar moet er nu toch maar van komen.

Groetjes,
Teuntje

Nasha 1st

Nasha 1st

05-07-2009 om 22:03

Ik begreep

van man dat het woensdag rechtstreeks naar Visa is gefaxt....ik hoop maar dat het goedkomt....ja hier ook cc-angst....dus ik ben benieuwd....maar ook bij man op het werk vielen ze stijl achterover dat wij nog geen cc hadden.....

reina

reina

06-07-2009 om 09:23

Wij hadden er ook nooit een tot we een keer ruim een week naar Barcelona gingen en daar een auto zouden huren. Gelukkig hoorden we van een daar wonende vriend dat dat niet kan zonder cc ( op naam van de bestuurder), dus snel een aangevraagd. Ik vind het nu wel heel handig, vooral op vakanties ivm onverwachte uitgaven (bijv. vorig jaar vakantie veel 'ziekenhuisbezoek', moesten we deels voorschieten).

Nasha 1st

Nasha 1st

06-07-2009 om 19:37

Aangetekend stuk

aan de deur geweest....maar ja, werken he....maar dat zou de CC weleens kunnen zijn....dan is het toch nog op tijd gelukt ws....

Nasha 1st

Nasha 1st

07-07-2009 om 16:04

Hij is er! maar....

alleen de pincode nog niet, en dat kon nog weleens krap gaan worden

reina

reina

08-07-2009 om 17:46

Nasha

Wij hadden destijds ook zoiets ( ik had er een aangevraagd voor de huurauto, bleek mijn man er een te moeten hebben omdat hij rijdt, wij hebben toen afgesproken met iemand die we helemaal vertrouwden ( in ons geval dochter) dat zij ons zou bellen als de brief er was en de pincode door zou geven. Misschien een optie voor het geval dat?

Nasha 1st

Nasha 1st

09-07-2009 om 11:25

Yes!

Hij is er op tijd, vanmorgen kwam de pin per post! Reina, jouw idee hadden we ook al in gedachten, maar op zich vind ik het ook wel fijn dat het nu niet hoeft!

Frankrijk, here we come!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.