Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Italie

Italie

08-01-2014 om 19:29

Goedkope camping in Noord Italie

Wij willen van het zomer van 2 volwassenen en 2 kinderen met onze eigen caravan naar Noord Italie. Wie weet een goedkope camping, met zwembad en winkeltje en als het kan aan een meer/zee.
Heeft iemand voor mij een tip.
Bedankt

Ilva

Ilva

10-01-2014 om 20:23

Camping Alpino

Wij gaan dit weer naar Camping Alpino in Malcesiné aan het Gardameer. Deze camping heeft geen zwembad maar het meer loopt heel geleidelijk af en is geschikt voor kleine kinderen (natuurlijk moet je ze wel in de gaten houden maar dat moet je in een zwembad ook). Er bij de receptie kan je broodjes bestellen en wat dingetjes kopen. Dit is de website www.campingalpino.com. De site is net nieuw en de vertaling naar het nederlands is niet geweldig. Ook zitten er nog wat foutjes in. Maar het is heerlijk op deze camping. Je moet wel met de auto naar Malcesiné of een ander plaatsje voor de boodschappen maar Malcesiné is het mooiste plaatsje aan het meer dus dat doe je voor je plezier. Bij de camping zit ook een hotel, daar kan je lekker eten maar je kan er ook een pizza halen en bij de caravan ophalen. Wij zijn hier al vaker geweest en het voelt als thuiskomen (en dat terwijl ik vroeger nooit twee keer naar dezelfde plek wilde). De camping is klein en kindvriendelijk. Eigenaren hebben een zoonje van 8 jaar en hij speelt graag met de kinderen van de camping. De camping is niet zo groot (ongeveer 60 plaatsen). Ik kan niet wachten tot het weer zomer is. Het is daar zo mooi. Houd je van wandelen in de bergen dan kan je vanaf de camping zo de bergen in. En je zit aan de koele kant van het meer. Pas rond half 10 komt de zon op de camping, je zweet dus niet de caravan uit.

Ik geloof dat ik toe ben aan vakantie, haha. Succes met zoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.