Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

May

May

18-10-2013 om 22:19

Florida in de zomervakantie

Is dat te doen of veel te heet?

Brianna F

Brianna F

19-10-2013 om 10:37

te heet

En dat zou dan nog wel kunnen, maar die luchtvochtigheid erbij maakt dat het niet leuk meer is.
Je hopt van airco (te koud) naar airco, wat het er niet beter op maakt, want het verschil is dan gigantisch als je weer buiten komt.

May

May

20-10-2013 om 20:25

Verder niemand?

Ben heel benieuwd

Leuk maar heet

De warmte is pittig, maar we waren afgelopen zomer in Griekenland en vonden het daar vergelijkbaar. We zijn in 2011 met Pasen in Florida geweest en in 2012 in de zomer. Mijn voorkeur zou rond Pasen zijn maar we gingen in de zomer omdat er de komende jaren geen lange mei/paasvakantie in het schoolplanning opgenomen was. Iedereen heeft het over de luchtvochtigheid, maar die is hier hoger dus daar zou ik me niet druk om maken.

Tja, het is lastig maar wij hebben het gewoon gedaan. Aan het eind van de middag is er altijd een tropische bui van een half uurtje dat koelt deels af. Maar als je niet gaat kom je nergens in de zomervakantie (buiten Europa dan) want in Azië of het Caribisch gebied is het ook niet ideaal rond die tijd.

Ik vond het niks

Veel te plakkerig en heet.

Donkie

Donkie

18-12-2013 om 17:28

Goed te doen

Wij zijn afgelopen zomer bijna 4 weken naar florida geweest met onze kinderen. Ik zag toch wel op tegen de warmte maar dit viel me harstikke mee. Heel goed te doen. Alleen in de pretparken was het soms erg warm. Super geweldig daar. Dus aanrader !

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.