Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Eenoudervakantie

Ik zie net de tips voor de herfstvakantie in de nieuwsbrief. Ik heb een hele leuke herfstvakantie gezien bij

-knip-

, all inclusive naar Spanje.
Wie heeft er toevallig al geboekt, of ben je eerder met een eenoudervakantie meegeweest? Iemand zin om mee te gaan? 
Mocht iemand ook gaan: misschien kunnen we carpoolen naar Schiphol, ik kom uit regio Utrecht en heb 2 plekjes over in de auto.

ik ben 2x (lang geleden) met een 1ouder vakantie mee geweest en de eerste keer was het een leuke groep, de 2e keer viel zo tegen dat ik het niet meer wil.
Alleen maar gezeik over hoe slecht de ex-en wel waren. Werkelijk een ander onderwerp konden deze dames niet bedenken. 
Als ik wil zeiken over mijn ex ga ik wel naar zijn moeder. 😆

Mir1313

Mir1313

06-10-2024 om 09:22 Topicstarter

Haha, dat was dan een uitzondering denk ik hoor, ben al 6x meegeweest en heb dit gelukkig nog niet meegemaakt 😅

Als je je bedenkt, kijk even op

-knip-

, die reis ziet er wel echt heel leuk uit en je zit in een hotel, dus ook niet op elkaars lip als je dat niet wil

Zoals ik zei, lang geleden, inmiddels gaat mijn kind zelf op vakantie en ik weer fijn buiten de schoolvakanties. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.