Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bertje1

bertje1

20-10-2015 om 13:52

echt warme handen met wintersport... onderhandschoenen?

mijn zoon (15), heeft snel koude handen, zelfs met goede, dure handschoenen (vorig jaar). Ik vroeg me af: helpen die dunnen handschoentjes die je onder handschoenen aan doet misschien? Ben bang dat dat weer te strak zit...
anders moet ie misschien toch wanten..

vlinder72

vlinder72

20-10-2015 om 14:19

handwarmers

Er bestaan ook handwarmers of zelfs handschoenen met speciale warmte elementen. Misschien kan je ook even zoeken op de website van wintersporters.nl

volgens heb ik de vraag over koude handen en handschoenen al vaker voorbij zien komen.

Mijn broer

Heeft voor op de motor handschoenen met verwarming. Weet niet hoe het werkt en wat het kost, maar wie weet is zoiets er ook voor de wintersport.

Moni

Moni

20-10-2015 om 14:26

onderhandschoenen helpen

Mijn schoonzus heeft die ook. Bij haar werkt het.
De handschoenen pas je dan met de onderhandschoenen aan.
Kan wel zijn dat ze dan groter moeten.

Wat ook helpt, is wanten dragen in plaats van handschoenen. Doe ik ook bij het skiën.

Tijgeroog

Tijgeroog

20-10-2015 om 16:39

Ja, helpt

Zo'n extra laagje werkt heel goed. Net zoals een dun hemdje je bovenlijf ook een stuk warmer kan maken. Het hoeven dus ook maar dunne handschoenen te zijn. Ik heb trouwens geen speciale onderhandschoenen: vroeger droeg ik van die dunne gebreide handschoentjes onder m'n gewone handschoenen, tegenwoordig gebruik ik m'n hardloopenhandschoentjes van de decathlon ervoor, dat bevalt beter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.