Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Stresskip

Stresskip

17-09-2016 om 22:08

Dagje welness plus overnachting

Vanwege een aantal nare gebeurtenissen in mijn directe omgeving heb ik de komende twee weken vrijgenomen. Om waar nodig te kunnen helpen en even alle tijd en aandacht te hebben voor anderen. Maar ik merk dat ik zelf ook erg toe ben aan ontspanning. Heb enorme last van mn schouders en nek. Heb nu bedacht om (ergens in de komende twee weken) een nachtje weg te gaan (alleen), voor een dagje wellness + overnachting. Maar zie door de bomen het bos niet meer vanwege alle mogelijkheden. Ik wil niet te ver rijden, zeg max 50 km rondom rotterdam, liefst in bikini (maar dat is geen harde eis) en met eten erbij. Kan maximaal 150 euro uitgeven. Iemand een goede tip?

Bikini

Wellness en bikini combineren zelden. Ga vooral n beetje uit de buurt van je woonplaats en de kans dat je iemand tegen zult komen is minimaal. Thermen Bussloo vond ik heel mooi met een hotel ernaast. Via vakantie veilingen kun je daar vast n leuke aanbieding van tegenkomen. Zo doen wij het. Ga je alleen? Neem dan een leesboek mee, dan voelt t al snel als een echte vakantie vind ik. In jouw regio weet ik er helaas niet zo 1,2,3 een helaas.

Spaer

Spaer

18-09-2016 om 10:03

Bosbaan

Google eens op Spa Bosbaan, bij Amsterdam deze zijn vaak bekijidagen, en er is volgens mij ook een hotel bij.

Elysium

Eén van mijn favoriete welness is het Elysium. Ik zelf kom er helaas niet zo veel omdat het voor mij best ver rijden is, maar voor jou is het volgens mij vrij dichtbij. Vooral het zoute bad is heerlijk en er zijn heel veel verschillende soorten sauna's . Het eten in de restaurants zijn prima. Boven zit een restaurant waar je voor een vast bedrag kunt eten wat je wil, beneden een restaurant a la carte.
Overnachten kun je er niet maar misschien is er iets in de omgeving te googelen? Op maandag hebben ze trouwens badkledingdag.

Toch thermea in Valkenburg

Het iwas wat verder rijden maar het uitzicht vanuit het zwembad of de rust tijdens het ontbijt met uitzicht over de glooingen van de limburgse heuvels, was het mi.i zeker waard. Ik had niet eens het gevoel in het drukke Nederland te zijn maar juist ver weg van huis.
Kamers waren ruim en en je liep de hele dag in een badjas, dus ontbijten in badjas, avondeten in badjas, geen strakke kleding aan je lijf.
Er konden geen stoelen bezet worden gehouden door je badjas daar achter te laten. Wel zo fijn anders krijg je van die bezette ligstoelen waar niemand op ligt.
Ook het ontbijt vond ik top.

Fiorucci

Fiorucci

21-09-2016 om 15:48

En...

Spa Zuiver in Amsterdam, of Elysium in Bleiswijk.

Raffie

Raffie

22-09-2016 om 15:30

Thermen Holiday

In Schiedam, heeft best veel badkledingdagen zag ik net op de site (voor mij juist een reden om niet te gaan)

Pooh bear

Pooh bear

22-09-2016 om 18:03

De Arendshoeve in Bergambacht

https://www.hampshirehoteldearendshoeve.com

Ben hier een jaar of 2 geleden met mijn moeder geweest. Je kan hier losse wellness behandelingen bij boeken. Die waren toen allemaal in bikini Wij zijn toen niet in de sauna geweest dus daarvan weet ik het niet zeker maar zelfs de Turkse massage was met bikini. Ook het bad dat erbij zat was met badpak
Je zou ze even kunnen bellen hoe het met de sauna zit.
Het is ook niet zo ver van Rotterdam

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.