Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Amelie

Amelie

09-09-2016 om 23:12

Dagje en nachtje weg met dochter 9

Hallo allemaal, ik wil graag met mijn dochter van 9 iets leuks gaan doen voor een dagje en nachtje. Dochter houdt vooral van winkelen en alles wat met dansen en zingen te maken heeft. Ze is niet sportief, niet van de musea en niet van de pretparken, niet van cultuur. Eigenlijk echt een tiener die alleen maar wil winkelen of vlogs kijken op you tube of musically op de i pad. Een dagdeel winkelen vind ik prima maar ik wil graag ergens heen waar ik dat kan combineren met andere dingen, iemand een leuk idee? Ik wil niet echt meer kwijt zijn als 2 a 3 honderd euro, inclusief hotel overnachting, eten etc.

Angela67

Angela67

09-09-2016 om 23:17

musical

kijk of je een kaartje voor een musical kan kopen?
scheveningen/den haag doen
imax theater, 3d film kijken?
gr Angela

Taruh

Taruh

09-09-2016 om 23:37

stayokay

overnachten in de Stayokay is voor een 9 jarige ook erg leuk en niet zo opgeprikt als een gewoon hotel.
Maastricht is een aanrader, en Soest ook en dan een dagje Amersfoort winkelen en dierenpark

@Emma

@Emma

09-09-2016 om 23:44

Maastricht

Ik zeg ook: Maastricht! Genoeg variatie, stayokay is hartstikke leuk. Je kan ook een arrangement kopen bij www.spoordeelwinkel.nl Dan heb je trein en overnachting in één geloof ik. En het is net of je in het buitenland zit....

Amelie

Amelie

10-09-2016 om 13:43

Bedankt

Bedankt voor de tips, ik ga me er eens even in verdiepen.

Paperclip

Paperclip

10-09-2016 om 15:03

Musical!

Heb ik vorig jawr gedaan met dochter. In Almaar in Fletcherhotel Marijke gelogeerd (had nog een Fletcherbon, scheelde weer) en gewinkeld en naar de musicla (Grease) in Almaar. Top geweest! Ze heeft het er nog over.

Veel plezier met bedenken en plannen!

Rosalie

Rosalie

12-09-2016 om 21:37

Musical

Het wordt vast saai maar ook ik zeg: musical!! Ik ben pas met mijn dochter van 9 naar een vd laatste voorstellingen van Belle en het beest geweest in Scheveningen! Het was geweldig, ze vond het zo gaaf! Daarvoor nog lekker even naar het strand (wonen we vrij ver vandaan) dus ook dat was super!

Roos

Rotjeknor

Ik was vorig jaar met m'n 9jarige dochter naar Rotterdam. Geslapen in hotel Bazar, wat echt een aanrader is. En middenin Rotterdam. Beetje oosters duizend-en-één nacht sfeer met een geweldig ontbijt. We zijn naar diergaarde Blijdorp geweest, in de avond gegeten in hotel new York, met de watertaxi gevaren, gewinkeld en voor de
Broodnodige culturele punten nog naar de Kunsthal. We hadden dikke pret!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.