Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nikki

Nikki

09-08-2015 om 11:24

Canarische eilanden, tips gevraagd

Volgend jaar herfstvakantie willen wij graag naar een van de Canarische eilanden en daarvoor ben ik alvast een beetje aan het rondkijken. Maar ik zie zoveel en ken geen van de eilanden, zodat ik er niet helemaal uitkom. Wij zijn een gezin met 2 dochters van dan 14 jaar.
We zoeken een mooi hotel, liefst all inclusive, op loopafstand van strand en een glijbaan bij het zwembad zou leuk zijn. En een van mijn dochters lijkt een bar in het zwembad erg leuk. We willen liever niet heel druk, dus niets massaals en geen dronken, buffet graaiende toeristen.

Heeft iemand tips voor ons?

Groetjes,
Nikki

+ Brunette +

+ Brunette +

17-08-2015 om 00:11

Beetje laat maar hier een suggestie

Las Palmeras of Mediterranean Palace op Tenerife? Ik weet niet alle ins en outs maar het zijn beide hotels waar je all inclusive kunt boeken (hoeft niet) en het buffet is goed. Ik heb er weleens gegeten en vond het er tamelijk beschaafd toegaan bij het buffet. Of er een glijbaan en zwembadbar is enzo moet je zelf even uitzoeken op internet. Beide hotels zijn vlakbij het strand. Er is ook wel avondvertier in de buurt maar het is geen discothekenwijk vol lallende dronken toeristen. Op de rest van de eilanden ben ik niet bekend wat betreft het hotelgebeuren. Voor pubers zijn Tenerife of Gran Canaria denk ik het leukst.

Nikki

Nikki

18-08-2015 om 18:18

Bedankt

Brunette, bedankt voor je reactie. Beide hotels zien er op de foto's mooi uit.
Ik ga me er verder in verdiepen.

Groetjes,
Nikki

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.