Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

harde werker

harde werker

20-08-2017 om 11:17

Canada 2018-wel of niet


ff zo

ff zo

28-09-2018 om 10:53

australie

ik zou australië verkiezen boven canada.
tenzij je een mega-natuurfreak bent.
georganiseerde reis voor ons met 5 personen was 15000 (vliegen + 1x binnenlandse vlucht, hotels/appartementen, grotere auto + 9000 (doe-geld).

Wel lang vliegen

Australië lijkt mij ook mooi. Het is alleen zo lang vliegen.

Over paar jaar maar met een non-stop vlucht vanuit Londen. ; ).
Nog even de tijd om te sparen.

Reizen is een verrijking

Reizen maakt rijk en op de herinnering kun je je hele leven op teren. Wij zijn meerdere malen in de USA en Canada geweest. En ook al is de laatste reis inmiddels 10 jaar geleden, ik kan mij er meer van herinneren dan van de vakantie van de afgelopen zomer in Oostenrijk. Canada vonden we best Europees en duidelijk Britser qua cultuur en regelgeving dan de USA. Ook de landschappen zijn indrukwekkender en afwisselender, afhankelijk van het gebied waar in je reist. Ik zou eens op fora gaan lezen over Amerika en Canada. Veel geld is te besparen als je de dingen zelf gaat regelen.

Steden en activiteiten

Voor de reis door Canada verkies ik de trein boven elk vervoersmiddel. Zo heb je alle aandacht voor het landschap en stop je in de grote plaatsen. Hier kun je natuurlijk een overnachting en activiteit plannen (skiën, dieren bekijken, wandeling of kajakken), waarna je weer doorreist per trein.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.